Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال با استفاده از فورمول پی‌اس‌جی دوباره کهکشانی می‌شود

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSفلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید Real Madrid Başkanı Florentino Perez
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید می‌خواهد با جذب بازیکنان آزاد، تبدیل به قدرت اول فوتبال باشگاهی جهان شود.

به گزارش اسپوتنیک، توماس رونکرو سردبیر روزنامه آ. اس اسپانیا چاپ مادرید و نزدیک به باشگاه رئال مادرید مدعی شده است که این تیم به دنبال جذب 5 بازیکن بصورت رایگان برای جمع کردن پول بخاطر خرید ارلینگ هالند مهاجم نارویایی بوروسیا دورتموند است.

رونکرو از طریق آ.اس گفته است:

"بازار نقل و انتقالات شرایط مشخصی دارد و اگر رئال مادرید نخواهد به مشکل بارسا دچار شود (به گفته لاپورتا 1351 میلیون یورو بدهی دارند) باید از خودش خیلی مراقبت کند. به همین خاطر به نظر من سیاست جذب بازیکنانی که به اتمام قراردادشان با باشگاه های شان می رسند و ترجیح می دهند که پس از تحمل فشار به رئال بیایند، تصمیم درستی است. رئال از پرداخت هزینه خلاص می شود و در کنارش بازیکنان متعصب را می خرد. اگر بازیکن در بهترین سال فوتبالی خود ترجیح بدهد که باشگاه و هوادارانش را به چالش بکشد تا پیراهن رئال را بپوشد، هواداران با آغوش باز از او استقبال می کنند. امیدوارم امباپه، رودیگر، گورتسکا و پوگبا این جرئت را داشته باشند تا منتظر اول جنوری باشند و با رئال قرارداد امضا کنند."

"امباپه لیدر رنکینگ متعصب ترین هاست چرا که شیخ و امیر قطر را عصبانی کرده است. منطقی است. آینده بهترین بازیکن جهان فقط با این اندیشه چیده می شود که برنابئوی جدید را پر کند تا استارت های جادویی خود را در سمت خیابان پدر دامیان و گذرگاه کاستیانا داشته باشد. اگر در پی اس جی بماند هرگز توپ طلا را نمی برد (در حال حاضر تبلیغات روی مسی و نیمار بیشتر از اوست) و می داند اگر به رئال بیاید و رئالی ها فصل خوبی داشته باشند همه رای ها و نگاه ها به سمت او خواهد بود. رئال بهترین مقصد فوتبالی کره زمین است. این را از فیگو، زیدان، رونالدو و خود کریستیانو بپرسید. این نقشه باعث می شود تا بتوان با بالاترین قوا در تابستان بعدی به سراغ هالند رفت چرا که او تنها هدف بزرگی است که باعث می شود تا رئال برای خریدنش هزینه کند. اگر این چهار بازیکن را به صورت رایگان (بدون احتساب پاداش انتقال) بخریم می توانیم پول خود را برای خرید بهترین گلزن دهه آینده ذخیره کنیم، رئال مادرید بدین ترتیب می تواند تیمی باشد که بدون وابسته به دولت ها به موفقیت می رسد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала