Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیچ چیز تاریخ تو را پاک نمی‌کند، کریستیانو

© REUTERS / Adnan AbidiLegendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015
Legendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
پله اسطوره برازیلی دنیای فوتبال، باری دیگر حمایت خود را از ستاره پرتگالی فعلی مستطیل سبز نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی حال حاضر یوونتوس، با انتشار یک پست اینستاگرامی به حواشی مختلفی که پیرامون انتقالش به تیم های دیگر از جمله رئال مادرید مطرح شده بود، واکنش نشان داد.

رونالدو که لحن نسبتا تندی در این پست اینستاگرامی داشت، تشریح کرد که روی کار خود متمرکز شده است و نسبت به حواشی و شایعات انتقالش به باشگاه های دیگر که عمدتا توسط رسانه های اسپانیایی ایجاد شده، بی تفاوت است. رونالدو همچنین در این پست اینستاگرامی نوشت که دوران حضورش در رئال مادرید در تاریخ ثبت شده است.

اکنون پله، اسطوره فوتبال برازیل در واکنش به این پست اینستاگرامی کریستیانو رونالدو یک کامنت برای او گذاشته و نوشته است:"هیچ چیز تاریخ تو را پاک نمی‌کند کریستیانو" و بدین ترتیب به تمجید از فوق ستاره پرتگالی پرداخته است.

پله همواره از کسانی بوده که از کریستیانو رونالدو در شرایط مختلف حمایت کرده است و از او تعریف و تمجید کرده است و اکنون در این شرایط هم همین کار را کرد و باز هم رونالدو را مورد حمایت خود قرار داده است.

با این اوصاف رونالدو قطعا این فصل را در یوونتوس خواهد ماند و باید دید که برای پس از آن چه تصمیمی در سر دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала