Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خرید هالند برای رئال؛ ممکن اما سخت

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند مهاجم دورتموند میتواند به جمع بازیکنان رئال مادرید اضافه شود.

به گزارش اسپوتنیک، کارلوس کارپیو سردبیر مارکا مدعی است که اگر در سیزده روز باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات تابستانی خرید امباپه امکان پذیر نشود همچنان راه خرید هالند باز است.

در حقیقت در حال حاضر مخالفت پی اس جی باعث شده تا احتمال خرید رایگان امباپه در سال 2022 وجود داشته باشد. از سویی رئال مادرید بیش از 150 میلیون برای خرید امباپه در این تابستان کنار گذاشته و همین پول می تواند خرج خرید هالند شود.

برخی منابع مدعی هستند که بندی در قرارداد هالند وجود دارد که قیمتش در تابستان 2022 به 75 تا 90 میلیون یورو می ارزد در حالی که برخی دیگر وجود چنین بندی را تکذیب می کنند.

در هر صورت اگر این بند صحت داشته باشد، به گفته کارپیو، دورتموند هر چند که با فروش هالند مخالف است اما برایشان منطقی تر است که او را در این تابستان با مبلغی بسیار بیشتر بفروشند و درآمدزایی کنند تا این که این ستاره نروژی را با مبلغی کمتر از دست بدهند.

البته وعده و وعیدهای پرز و نزدیکانش از سال 2018 که رونالدو رفته تا کنون، نشان می دهد که جدی گرفتن چنین اخباری کاملا احمقانه است!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала