Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌‎جی 4 برست 2؛ نبود مسی و نیمار مشکل‌ساز نیست

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
پاریسن ژرمن موفق شد در هفته سوم لیگ فرانسه برابر برست به پیروزی 4-2 دست پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک، از چهارچوب هفته سوم لیگ فرانسه، جمعه شب دو تیم برست و پاریسن ژرمن از ساعت 23:30 به وقت کابل در ورزشگاه فرانسیس لبله به مصاف هم رفتند.

 دو تیم در حالی پا به میدان گذاشتند که شاگردان پوچتینو در دو دیدار قبلی خود با درخشش امباپه به پیروزی رسیدند، اما وضعیت برست کاملا متفاوت است. آن‌ها در دو بازی پیشین خود به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسیدند و حالا در مقابل پاریسن ژرمن قرار گرفتند. 

پیش از شروع این بازی خیلی‌ها امیدوار بودند تا لیونل مسی و سرخیو راموس را برای اولین بار در پیراهن پاریسن ژرمن ببینند، اما برای دیدن این دو ستاره باید بیشتر از این صبور باشند. 

در این دیدار پاریسن ژرمن کنترل بازی را در نیمه اول در دست گرفته بود. شاگردان پوچتینو از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کردند و البته توانستند در دقیقه بیست و چهارم توسط آندر هررا به گل اول برسند. در دقیقه 36، کیلیان امباپه اختلاف را دو برابر کرد اما در دقایق پایانی نیمه اول، فرانک هونورات اختلاف را به حداقل رساند و نیمه اول با نتیجه 1-2 به سود مهمان به پایان رسید. 

در نیمه دوم هم پاریسن ژرمن مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و اجازه پیشروی به میزبان نمی‌داد. در دقیقه 73، ایدریسا گیه حساب کار را 3-1 کرد. در پنج دقیقه پایانی شاهد بازی جذابی بودیم. در دقیقه 85، استیو مونیه باز هم اختلاف را به یک گل کاهش داد، اما در دقیقه 90، آنخل دی‌ماریا نتیجه را 4-2 به سود پاریسن ژرمن کرد و در نهایت پوچتینو و شاگردانش به پیروزی رسیدند و با 9 امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала