Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز به من گفت میخواهی در رئال بازی کنی؟

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید ازینکه قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرده است، احساس غرور میکند.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما پس از سپری کردن سالها درخشان با رئال مادرید و کسب عناوین مختلف با این تیم از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان، روز گذشته پس از تمدید قرارداد تا سال 2023 به دوران طلایی رئال اشاره کرد.

بنزما گفت: سال های 2014، 2016، 2017 و 2018 سال های طلایی ما بود.

وی در این خصوص گفت: "رئال مادرید همیشه بهترین تیم جهان خواهد بود، زیرا همیشه برای کسب عناوین تشنه است. نمیخواهم بگویم ما در طی سالهای گذشته در لیگ قهرمانان شکست ناپذیر بودیم، اما قهرمانی ما در چهار سال اخیر یک چیز خاصی بود.

"یک بار قهرمانی بسیار دشوار است ولی ما سه بار متوالی این کار را انجام دادیم."

بنزما همچنین با اشاره به انتقالش 40 میلیون یورویی اش درسال 2009 از لیون به رئال نیز گفت: خیلی گذشته است، ولی آن را بخاطر دارم. روز انتقالم پدر و مادرم به من گفتند به خانه بیایم، ولی وقتی خانه آمدم فلورنتینو [پرز] را دیدم.

راستش حس عجیبی داشتم، زیرا او زیزو، رونالدو و سایر بازیکنان بزرگ را به رئال آورده بود، من به او نگاه می کردم و چیزی نگفتم، او فقط پرسید که آیا می خواهم در رئال مادرید بازی کنم یا خیر. حالا وقتی به کارنامه ای در رئال نگاه میکنم، احساس غرور میکنم. "

بنزما در خصوص بازگشت کارلو آنچلوتی بین رئال مادرید که بین سالهای 2013 تا 2015 زیر نظر او 48 گل در 98 بازی به ثمر رسانده بود نیز گفت:"او مربی بزرگی است، هیچ کس در این مورد شک ندارد."

"او از من می خواهد فوتبال بازی کنم، قبل از تمرین صحبت می کنیم تا به آمادگی خوبی برم، این بستگی به رابطه بازیکن و مربی دارد، اما من با او احساس خوبی دارم.

بنزما تأکید کرد: "رئال مادرید بهترین باشگاه جهان است و حضور من در این تیم مثل این است که بگویم در یک رویا است. هر روز آنقدر خوش شانس هستم که بتوانم آن رویا را به عنوان واقعیت زندگی ام قبول کنم."

بنزما با تمدید قرارداد جدیدش با رئال مادرید که او را تا سال 2023 در این باشگاه نگه می دارد، مدت حضور او در جمع کهکشانی را به 14 سال میرساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала