Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: ستاره رم به میلان پیوست

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر الساندرو فلورنزی Italy Soccer Champions League Roma - CSKA
الساندرو فلورنزی   Italy Soccer Champions League Roma - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
الساندرو فلورنزی ستاره تیم فوتبال رم به صورت قرضی به میلان پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه میلان به طور رسمی اعلام کرده است که الساندرو فلورنزی از آ اس رم را به صورت قرضی و بند احتمال دائمی شدن قرارداد، به خدمت گرفته است.

این بازیکن نامدار به مدت یک سال و تا 30 جون 2022 با روسونری قرارداد بسته و قرار است پیراهن شماره 25 این تیم را بر تن خواهد کند.

الساندرو که در 11 مارچ 1991 در رم متولد شد و فوتبالش را در تیم جوانان رم آغاز کرد و پس از درخشش در تیم های پایه پایتخت ایتالیا، در ماه می 2011 اولین بازی اش را برای جالوروسی در رقابت های سری آ انجام داد.

وی در سال 2011/12 به صورت قرضی به تیم کورتونه پیوست و یازده گل در 37 بازی برای این تیم به ثمر رساند.

​وی در سال 2012 دوباره به رم بازگشت و در 7 فصل متوالی در جمع پایتخت نشینان ایتالیا حضور داشت. او 278 بازی برای رم انجام داد و 28 بار نیز برای تیمش گل زنی کرد.

او در جنوری 2019 به والنسیا و لالیگا هم نقل مکان کرد و در نهایت تابستان گذشته به پی اس جی فرانسه پیست. او در جمع پاریسی ها نیز در 36 بازی دو گل به ثمر رساند و قهرمانی جام حذفی و سوپرجام فرانسه را با این تیم به دست آورد.

فلورنزی که به تازگی با ایتالیا قهرمان اروپا شده، پنج گل ملی در 18 بازی برای تیم زیر 21 سال ایتالیا به ثمر رساند و 45 بازی نیز برای تیم بزرگسالان آتزوری انجام داد که سابقه زدن دو گل ملی نیز دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала