Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در 2 روز آخر نقل و انتقالات کار امباپه را تمام میکند

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
رئال مادرید قصد دارد تا در آخرین روزهای نقل و انتقالات شانس خود را دوباره برای جذب امباپه امتحان کند.

به گزارش اسپوتنیک، فقط ده روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده است و مدیران رئال سعی می کنند که در مورد آینده امباپه آرامش داشته باشند. بدترین حالت این است که کیلیان در سال 2022 رایگان به رئال بیاید و حالت ایده آل این است که انتقالش در ده روز آینده نهایی شود. امباپه در مقابل تمدید با پی اس جی کاملا مقاومت کرده است و اعلام کرده که به هیچ وجه تمدید نمی کند.

رئال مادرید با توجه به شناختی که از پی اس جی در مورد مقاومتش در فروش ستارگانش همچون وراتی، ربیو و نیمار داشت استراتژی ویژه ای را برای انتقال امباپه در نظر گرفت. در حال حاضر به نظر می رسد که با وجود همه این احتیاط ها، پی اس جی حتی یک سانتی متر هم کوتاه نیامده است. 

امباپه از شرایطش در پی اس جی از همیشه ناراحت تر است. خرید مسی نیز باعث شده تا توجهات به سمتش کم و کمتر شوند، این در حالیست که رئالی ها با احترام بیشتری از او یاد می کنند. از سویی بنزما به طور مداوم به او پیام می دهد و کروس نیز اخیرا از پیوستنش به رئال حمایت کرده بود.

با تمام این ها پوچتینو اخیرا نتوانسته با قطعیت ماندن ستاره تیمش را تایید کند و همین موضوع نیز شک و تردید های زیادی را در این راستا به وجود آورده است.

به هر صورت استراتژی رئال این است که امباپه مقاومت کند. رئال نمی خواهد که با کیلیان صحبتی داشته باشد و مدیران پی اس جی را عصبانی کند، چرا که مدیران رئال حس می کند که تنها راه نرم کردن قطری ها در ده روز آینده این است که آرامش داشته باشند.

به محض این که پی اس جی رضایت بدهد، رئال آماده پرداخت 130 تا 170 میلیون یورو می شود و این اتفاق ممکن است که در روز هشتم یا نهم سنبله یعنی در دو روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی رخ بدهد.

به گفته اس رئال منتظر بازی پی اس جی و رنس می ماند و بعد از آن در روز هشتم سنبله پیشنهاد نهایی را برای امباپه می دهد، به این امید که در آن روز یا روز پایانی نقل و انتقالات یعنی نهم سنبله انتقال نهایی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала