Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش جالب آنچلوتی به رئالی شدن امباپه

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید یک بار دیگر در نشست خبری اش مجبور به پاسخ در خصوص شایعات در مورد امباپه شد.

به گزارش اسپوتنیک، با وجودی که امباپه هنوز بازیکن پی اس جی است و فقط نامش به رئال مادرید پیوند خورده است، لوس بلانکوس کماکان به تلاش هایش برای جذب این ستاره سرشناس ادامه می دهد.

رئال مادرید عصر فردا (یکشنبه) راهی لوانته می شود تا در دومین دیدار فصل جدید لالیگا به مصاف این تیم برود.

با این حال کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در جریان نشست خبری قبل از دیدار با لوانته بار دیگر به شایعات حضور این بازیکن در تیمش پاسخ داد، اما این بار تاکید کرد که از گروه بازیکنانی که در اختیار دارد، کاملا راضی نیست.

آنچلوتی در نشست خبری امروز در خصوص امباپه به خبرنگاران گفت: "به شایعات امباپه و اینکه در چند روز آینده چه اتفاقی می افتد، هیچ اهمیتی نمی دهم، من تیم قوی در اختیار دارم و از تمام بازیکنانم راضی هستم و برایم مهم نیست که رئال امباپه را جذب کند.

"دیدگاه من تغییری نکرده است، زیرا معتقدم تیم من می تواند برای همه چیز و در تمام جام ها رقابت کند. ما بازیکنان خوب در تیم زیاد داریم و تیم پر از ستاره است. هنگامی که این ستاره ها برای تیم کار کنند، بدون شک عنوان ها خود به خود به دست می آید.

​سرمربی کهکشانی ها در خصوص شرایط تیمش نیز گفت: "جو تیم بسیار خوب است. بازیکنان با انگیزه و روی کار خود متمرکز هستند. آنها در بازار نقل و انتقالات و اینکه چه اتفاقی قرار است رخ دهد، دخیل نیستند و فقط در مورد آماده سازی خوب برای بازی ها و نتیجه گرفتن تیم صحبت می کنند."

آنچلوتی  در ادامه صحبت هایش گفت: اگر به رئال مادرید بیایید به این دلیل است که از نظر فنی و فیزیکی دارای کیفیت هستید. پس از آن، یک بازیکن بزرگ زمانی خود را ثابت می کند که دارای شخصیت نیز باشد.

داشتن شخصیت برای نشان دادن کیفیت یک بازیکن بسیار مهم است. البته این کار همیشه اتفاق نمی افتد، بازیکنانی هستند هر دو را ندارند و هرزگاهی به این مشکل بر میخورند. ولی در کل اگر خوب تمرین نکنید، نمی توانید کیفیت اصلی که دارید را نشان دهید. "

​سرمربی کهکشانی ها در خصوص کریم بنزما که به تازگی قراردادش را تا سال 2023 با تیم تمدید کرده نیز گفت: "او بازیکن کلیدی تیم ماست، تمرینات او لذت بخش است. او مانند همه ما از تمدیدش با رئال بسیار خوشحال است."

"او شخصیت بالایی دارد، او بالغ تر، کاملتر و یک فوتبالیست فوق العاده شده است. دیدن تمرینات و بازی او لذت بخش است. از تمدید او خوشحالم. فکر می کنم او واقعاً می خواهد در رئال مادرید بماند."

​آنچلوتی همچنین به آینده ادن هازارد نیز خوش بین است. هازارد پس از مصدومیت های مداوم در فصل 2020/21 در دیدار مقابل آلاور در ترکیب تیمش قرار گرفت.

مربی ایتالیایی در خصوص ستاره بلجیمی نیز گفت: "هازارد در سطح مطلوب خود نیست، اما به آن نزدیک است."

"او مثل گذشت دیگر از تکل زدن نمیترسد، بلکه می خواهد کیفیت خود را نشان دهد."

سرمربی مادریدی ها در خصوص انتقال مارتین اودگارد نروژی به آرسنال نیز واکنش نشان داد و گفت: "او خودش تصمیم گرفت." او با شدت زیادی کار کرد تا به تیم کمک کند، اما من فکر می کنم او در تیم جدیدش بیشتر لذت خواهد برد.

​کارلتو در ادامه صحبت هایش در خصوص توئیت او و کریستیانو رونالدو و شایعاتی که در خصوص احتمال حضور سی آر سون در تیمش شنیده میشد نیز گفت: "این موضوع از نظر من تمام شده است. همه در باشگاه رئال مادرید عاشق کریستیانو رونالدو هستند و من بیشتر از همه به او علاقه دارم، زیرا رونالدو به ما برای فتح عناوین قهرمانی کمک کرد و من نیز بهترین ها را برای او آرزو می کنم." 

​ سرمربی رئال مادرید در خصوص ایسکو نیز گفت: "او در سالهای اخیر شرایط  خوبی نداشته است. اما شرایط کنونی اش خوب است و من بی صبرانه منتظر او هستم."

​وی همچنین در خصوص ستارخ جوان تیمش مارکو آسنسیو نیز صحبت کرد و او را بازیکنی مهم برای تیمش خطاب کرد.

"شرایط مارکو خوب است و او بازیکنی مهم برای ما خواهد بود. من او را در پست متفاوتی قرار می دهم و باید ببینیم او چه کار می کند. من می خوام از آسنسیو در خط هافبک بهره بگیرم و فکر می کنم او می تواند در این پست خوب کار کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала