Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد فیورنتینا به اودریوزولا؛ راه خرید امباپه هموار می‌شود؟

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آلوارو اودریوزولا بازیکن رئال مادرید Russia World Cup Spain Training
آلوارو اودریوزولا بازیکن رئال مادرید  Russia World Cup Spain Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
عضو شوید
رئال مادرید در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی سعی می کند که بازیکنان مازاد را خارج و ترکیبش را تقویت کند.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از بازیکنانی که در لیست فروش رئال مادرید قرار دارد، آلوارو اودریوزولا مدافع راست رئال مادرید است که مذاکراتی با ایتالیایی ها داشته است.

روزنامه آ اس گزارش داده است که فیورنتینا به جذب این دفاع راست علاقمند است و مذاکرات را با رئال مادرید برای نهایی کردن انتقال آغاز کرده است. 

فیورنتینا در نظر دارد که اودریوزولا را قرضی و دو ساله به خدمت بگیرد. رئال مادرید مشکلی با فروش این بازیکن ندارد چرا که از پرداخت دستمزد وی راحت می شوند.

مشکل اصلی فیورنتینا مربوط به دستمزد این بازییکن است که سالی 3.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد. البته بر اساس قوانین مالیاتی ایتالیا اگر قرارداد اودریوزولا دو ساله باشد، مالیات هم کاهش پیدا می کند و به همین خاطر فیورنتینا در نظر دارد که این بازیکن را به صورت قرضی و دو ساله با بند خرید به خدمت بگیرد.

اودریوزولا 25 ساله در این تابستان پیشنهادهای مختلفی داشت و حالا به نظر می رسد که درها به روی جدا شدنش از رئال مادرید باز است چرا که رئال در پست دفاع راست روی دنی کارواخال و لوکاس وازکز حساب می کند و جایی برای بازیکنی دیگر در این پست در برنابئو وجود ندارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала