Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال کوتاه نمیاید؛ پیشنهاد دوم برای مادریدی کردن امباپه بزودی…

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
عضو شوید
رئال مادرید قصد دارد بلافاصله پیشنهاد بهبود یافته خود را برای خرید کیلیان امباپه از پی اس جی ارارئه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، شش روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده است و همچنان آینده کیلیان امباپه یک معمای بزرگ است.

رئال مادرید اولین پیشنهاد خود را با مبلغ 160 میلیونا یورو به دست پاریسی ها رساند اما لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی به صراحت این مبلغ را ناکافی دانست.

لئوناردو گفت که پی اس جی چهار سال پیش برای خرید امباپه 180 میلیون یورو هزینه کرده و به همین خاطر پیشنهاد رئال باید بیشتر از این مبلغ باشد. نکته مهم این است که پی اس جی در حال حاضر 35 میلیون یورو به موناکو بابت این انتقال بدهکار است.

در حقیقت امباپه در سال 2018 در حالی راهی پی اس جی شد که پاریسی ها به علت مشکلات مالی این بازیکن را یک ساله با بند خرید قرضی 145 میلیون یورو خریدند و پرداخت 35 میلیون یوروی دیگر هم به زمانی موکول شد که یا قرارداد امباپه با پی اس جی به اتمام برسد یا این که این بازیکن به تیمی دیگر فروخته شود.

بدین ترتیب اگر پی اس جی در این تابستان امباپه را به رئال نفروشد نه تنها این بازیکن را در تابستان بعدی رایگان از دست می دهد بلکه باید 35 میلیون یورو هم به موناکو بپردازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала