Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری؛ منبع نزدیک به رئال: خرید امباپه نهایی شد

© REUTERS / Francois MoriPSG's Kylian Mbappe,left,t,controls the ball next to Basaksehir's Mehmet Topal, during the Champions League group H soccer match between Paris Saint Germain and Istanbul Basaksehir at the Parc des Princes stadium in Paris, Tuesday Dec. 8 , 2020.
PSG's Kylian Mbappe,left,t,controls the ball next to Basaksehir's Mehmet Topal, during the Champions League group H soccer match between Paris Saint Germain and Istanbul Basaksehir at the Parc des Princes stadium in Paris, Tuesday Dec. 8 , 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2021
عضو شوید
حرف و حدیث ها و اخبار پیرامون کیلیان امباپه اکنون به اوج خودش رسیده است و باید دید که در آخرین روز ها از پنجره نقل و انتقالات، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید دومین پیشنهاد خود را که شامل 170 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو طبق بند هایی بوده است، برای خرید امباپه به پی اس جی داده است و اکنون برخی از منابع معتقدند که پی اس جی این پیشنهاد را پذیرفته و امباپه به زودی راهی رئال مادرید می شود.

به گفته خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار مارکا که ارتباط نزدیکی هم با فلورنتینو پرز دارد، انتقال امباپه به رئال مادرید قطعی شده است و این بازیکن فردا به طور رسمی قرار است به رئال مادرید پیوندد. همچنین با پذیرفتن پیشنهاد رئال مادرید برای امباپه توسط پی اس جی، این بازیکن دومین خرید گران قیمت جهان فوتبال پس از نیمار می شود.

به نظر می رسد که پاریسن ژرمن بالاخره در حال کوتاه آمدن برای فروش کیلیان امباپه است چرا که خود این بازیکن خواستار جدایی از باشگاه فرانسوی است و می خواهد در رئال مادرید بازی کند. از سویی تنها یک سال تا پایان قراردادش باقی مانده است و بدین ترتیب فروش او منطقی به نظر می رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала