Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه احیا کننده رئال؛ لوس بلانکوس دوباره پادشاه اروپا می‌شود

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2021
عضو شوید
خبرنگار روزنامه نزدیک به باشگاه رئال مادرید، خرید کیلیان امباپه را برای این تیم مثبت تلقی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، توماس رونکرو سردبیر نشریه آ.اس اسپانیا چاپ مادرید که همیشه عملاً و و اضح طرفداری خود را از رئال مادرید نشان داده است، در مورد امباپه مطلب تازه‌ای نوشته است.

وی نوشته است:

"قرعه‌کشی (لیگ قهرمانان اروپا) برای ارتش آنچلوتی عالی و سخاوتمندانه بود. رئال با قرعه‌ای مملو از جواهر که در نهایت رئال مادرید به ضعیف شده ترین تیم قوی (اینتر)، تیم نیمه خطرناک که فصل قبل به ما زخم زده بود (شاختار) و تیم کوچکی که همه قبل از قرعه استانبول دوست داشتند به آنها بخورند (شریف تیراسپول) مولداوی برخورد کرد.

اینتر با لوکاکو دو بار مقابل رئال در فصل گذشته شکست خورد و حالا بدون تانک بلجیمی پیروزی برای رئال در دسترس تر خواهد بود. شریف تازه وارد تیمی نمایشی و هیجان انگیز است. یک تیم جدید از یک کشور جدید با یک فرهنگ فوتبالی متفاوت.

بحث این نیست که رئال به یک هشتم نهایی می رسد یا نه. می توانم با قطعیت بگویم که در گروه خوش شانس بودیم. بحث این است که با توجه به خرید احتمالی امباپه آیا رئال می تواند بر خلاف فصل گذشته به عنوان مدعی پا به مسابقات بگذارد؟ (هر چند که با شایستگی به نیمه نهایی رسیدیم) با کیلیان حسادتی به فوق ستاره های پی اس جی نخواهیم کرد، یا سیتی رونالدو یا چلسی لوکاکو و کانته یا بایرن لواندوفسکی.

با امباپه، رئال مادرید می تواند کیفیتش را نشان بدهد و این حس را دوباره به دست بیاورد که با سرود چمپیونزلیگ حال متفاوتی دارد. امباپه رویای بردن چمپیونزلیگ را داشت و در پاریس به آن نرسید. کیلیان، به جای مناسبی می آید."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала