Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین رونالدو از اورتون می‌آید

© REUTERS / Tolga Bozogluمویز کین در ترکیب پی اس جی Medipo Başakşehir, PSG
مویز کین در ترکیب پی اس جی Medipo Başakşehir, PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
عضو شوید
تیم فوتبال یوونتوس قصد دارد تا مویزه کین ستاره سابق خود و فعلی اورتون را به آلیانز برگرداند.

به گزارش اسپوتنیک، سران یوونتوس درصدد هستند تا بعد از قطعی شدن خروج کریستیانو رونالدو از جمع نفرات این تیم، بلافاصله رایزنی ها و مذاکرات را جهت به خدمت گرفتن جانشین فوق ستاره پرتگالی آغاز کنند. 

به نقل از فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی، یوونتوس قصد دارد یک مهاجم جدید جذب کند. این باشگاه در صورت توافق شرایط در ساعات آینده، مذاکرات با اورتون را برای جذب مویز کین آغاز خواهد کرد زیرا این بازیکن اولویت خط حمله بیانکونری است.

یوونتوس در حال در نظر گرفتن شانس امضای قرارداد دوباره با مویزه کن از اورتون است و خود کین نیز دوست دارد که به یوونتوس بازگردد. این باشگاه با مینو رایولا (مدیر برنامه مویزه کین) هم مذاکره‌ ای داشته است.

این خبرنگار همچنین اطلاع داده که رایولا درباره موکلش با سران بیانکونری صحبت کرده و از علاقه آلگری به مویزه کین هم با خبر است.

از طرف دیگر، خود کین پس از جدایی از یوونتوس در سال 2019، در تیم های اورتون و پاریسن  جرمن نتوانسته عملکردی در حد نمایش های روزگار حضورش در یوونتوس ارائه دهد.

در همین زمینه اشاره شده اورتون با قرض دادن مویزه کین مشکلی ندارد و احتمالا یوونتوس می‌ تواند به صورت قرضی با بند خرید بیست و پنج میلیون یورویی، بازیکن پیشین خود را مجددا خریداری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала