Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل استثنایی کار کرده؛ مزیت ما بازی در خانه است

© REUTERS / Jason CairnduffТренер ФК "Ливерпуль" Юрген Клопп в матче с ФК "Вест Хэм Юнайтед"
Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп в матче с ФК Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول در نشست خبری پیش از دیدار با چلسی می‌گوید که قرنطینه آمادگی بازیکنان را از بین می‌برد.

به گزارش اسپوتنیک، یورگن کلوپ می گوید دلیلی که بازیکنان ملی پوش تیمش را در اختیار تیم های ملی کشورشان قرار نمی دهد، وضعیت سخت قرنطینه در بازگشت ملی پوشان است که حداقل 10 روز آن ها را از تمرین گروهی با تیم و از شرایط آمادگی بدنی دور می کند. 

به نقل از رسانه های انگلیسی، در آغاز رقابت های هفته سوم لیگ برتر انگلستان، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که تیمش یکی از بخت های قهرمانی در فصل جاری است، با رسانه ها به گفتگو پرداخت. 

صحبت های یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در گفتگو با رسانه ها پیش از دیدار مقابل چلسی در هفته سوم لیگ برتر را در ادامه می خوانید:

″بازگشت رابرتسون به ترکیب اصلی؟ جنگی در کار نیست، مسأله این است که چه کسی در فرم و حالت خوبی قرار دارد. بعد از سال اول و سختی که سیمیکاس در لیورپول سپری کرد، اکنون از عملکرد او خوشحالم. ما دو دفاع چپ خوب داریم و به هر دو در این فصل، بازی خواهد رسید."

″کاری که توماس توخل در چلسی کرد، واقعا استثنایی بود. هیچ گاه در موردش ذره ای شک و تردید نداشتم و تماما برای او احترام خاصی قائلم. ما فردا در خانه بازی خواهیم کرد و این باید یک مزیت و برتری برایمان باشد. چلسی لحظات خوبی را سپری می‌ کند، آن ها لوکاکو را هم به تیمشان اضافه کرده اند."

"انتظار بازی سختی را برای هر دو تیم دارم، قطعا یک نبرد بزرگ خواهد بود. اگر من در این بازی دخیل نبودم، صد درصد مسابقه را تماشا می‌ کردم، از آن دسته دیدارهایی است که باید ببینید.″

″نفرستادن بازیکنان برای بازی در کشورهای قرمز کرونایی؟ هیچ وقت عالی نیست که بازیکن های یک مربی به تیم های ملی می‌ روند. بازیکن ها می‌ خواهند برای کشورشان بازی کنند و ما هم اجازه می‌ دهیم اما این دفعه متفاوت است. وقتی برگردید باید ۱۰ روز قرنطینه شوید آن هم در هتلی که انتخاب شما نیست. به عنوان یک باشگاه نمی‌ توانیم چنین کاری کنیم. آن ها بازی ها را از دست می‌ دهند، ده روز نمی‌ توانند با تیم تمرین کنند و از آمادگی جسمانی مطلوب دور خواهند ماند که این، مشکل اساسی ماست.″

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала