Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من هم دوست دارم امباپه را داشته باشم؛ توان رقابت با پی‌اس‌جی یا تیم‌های منچستری را نداریم

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ختافه حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از موندو، بارسلونا فردا باید مقابل ختافه در لالیگا بازی کند و رونالد کومان یک روز قبل از بازی در کنفرانس خبری حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران درباره مسائل مختلف پاسخ بدهد.

ختافه؟

آنها چهره خوبی از خود نشان نداده اند و تنها بازی های خود را واگذار کرده اند. آنها تیمی رقابتی هستند که ابزار خود را دارند. ما باید تاز ابتدا تمرکز زیادی داشته باشیم تا بتوانیم پیروز شویم.

وضعیت تیم؟

من درک میکنم ولی هرکس بهترین ها را برای باشگاهش میخواهد. من همه چیز را درک میکنم، باید واقع بین باشیم. از نظر اقتصادی باشگاه نمیتواند با پاریسن ژرمن،منچستریونایتد یا سیتی رقابت کند. امروزه وضعیت چنین است و باید آن را بپذیرید.

پباید تلاش کنیم تا پیشرفت کنیم اما همیشه گفته ام باید نسبت به وضعیت و شرایط تیم واقع بین باشیم. باید این را بدانید که همه چیز با بازیکنان جوان تغییر میکند. پدری در ۲۴ یا ۱۸ سالگی متفاوت است. ما ۶ یا ۷ بازیکن که میتوانند از ابتدا در ترکیب تیم قرار بگیرند را نداریم، تیم خوبی داریم.

کومان ادامه داد:

درست نیست که درباره نام ها صحبت کنیم. باشگاه میداند که من با چه کسانی میخواهم کار کنم اما من همیشه به بازیکنانی که قرارداد دارند احترام میگذارم. در پست های مختلف رقابت وجود دارد اما بازیکنانی هستند که شرایطشان پیچیده است. این برای آنان یا برای ما خوب نیست. اگر همه بازیکنان برگردند ما ۳۰ بازیکن خواهیم داشت !

شماره ۱۰: 

نمیدانم چه کسی شماره ۱۰ را خواهد پوشید.

لیگ قهرمانان اروپا؟

اهمیت نمیدهم آخرین بازی گروهی در لیگ قهرمانان خارج یا داخل خانه باشد. گروه ما قوی و جذاب است. من یک سال در بنفیکا بودم و رویایی با آنان زیبا خواهد بود. ما درباره دینامو اطلاعاتی داریم چون فصل قبل با آنان بازی کرده بودیم اما مهم بازی فرداست.

کومان گفت:

من همیشه فکر میکنم در باشگاهی هستیم که همیشه باید یک ذهنیت برنده را نشان بدهد. باید درباره وضعیت فعلی باشگاه واقع بین باشیم، ما نمیتوانیم برای بهترین بازیکنان جهان رقابت کنیم. میدانیم که دیگر بهترین بازیکن جهان بین ما نیست اما باید به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم.

دعوت شدن آرائوخو به تیم ملی؟

مشکلاتی وجود دارند چون آنجا مسابقاتی برای کسب عنوان قهرمانی برگزار میشود. و دانستن این که آنها در تاریخی دیگر بازی و با مسافت های طولانی سفر میکنند دیوانه کننده است. این برای باشگاه ها جالب نیست. باشگاه های لالیگا باید در کنار هم درباره این مسئله صحبت کنند.

امباپه؟

اگر مادریدی ها برای جذب او پول دارند برای من نگران کننده نیست. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و من هم میخواهم او را در تیم خودم داشته باشم. همه میخواهند ترکیب خود را تقویت کنند، اگر میتوانید روی این نوع بازیکنان حساب کنید ترکیبی عالی خواهید داشت.

آنسو فاتی؟

نباید دچار اشتباه شویم، او هنوز راهی طولانی برای رسیدن به بهترین فرم خود دارد. او ۷ یا ۸ ماه غایب بوده و نمیخواهم تاریخ دقیقی برای بازگشت او معین کنم. بازی با سویا را فراموش کنید ! تمدینات بیشتر، قدرت بیشتر و فیزیک بهتر. ما در رابطه با آنسو ریسک نخواهیم کرد.

عملکرد خوب در بازی های خانگی؟

ما امتیازات کمی در نیوکمپ از دست داده ایم که بنظر آسان می آید اما هیچ بازی آسانی در این لیگ وجود ندارد. باید در خانه قوی باشیم و به مردم لذت بدهیم. اولین بازی خوب بود و میخواهیم این روند را ادامه بدهیم.

موریبا؟

دیگر نمیخواهم درباره موریبا صحبت کنم. من نظر خودم را گفته ام و این به خود بازیکن بستگی و باشگاه بستگی دارد. باشگاه های علاقه مند به او باید پول موردنظر باشگاه را بپردازند.

پیانیچ؟

روزهای کمی به پایان نقل و انتقالات مانده و ما به بازیکنانی که میخواهند برای تیمی دیگر بازی کنند راه خروج را نشان میدهیم. پیانیچ از این دسته بازیکنان است. رفتار او بسیار خوب است و به همین دلیل او وارد لیست شد. من خط زدن او در آستانه بازی با ختافه و قراردادن تنها ۲۰ بازیکن را نوعی بی احترامی به او میدانستم.

قیمت بالای بازیکنان در بازار نقل و انتقالات؟

این قیمت ها از نظر من نامعقول است. هرکس مشکلاتی دارد، برای من دیوانه کننده است که چنین پول زیادی را برای یک بازیکن بپردازم.

کویادو؟

هیچ چیز تغییری نکرده است. کویادو شرایط خودش را به خوبی میداند. رقابت زیادی در پست او وجود دارد و او باید انتخاب کند که کجا میخواهد بازی کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала