Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بتیس 0 – رئال 1؛ کارواخال ناجی لوس بلانکوس

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دنی کارواخال مدافع رئال مادرید
دنی کارواخال مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2021
عضو شوید
رئال مادرید موفق شد در دیدار خارج از خانه برابر رئال بتیس به پیروزی خفیف یک بر صفر دست پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد روز یک شنبه، دو تیم رئال بتیس و رئال مادرید از چهارچوب هفته دوم لالیگا در ورزشگاه بنیتو ویامارین به میدان رفتند.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که در رئال مادرید در دو دیدار ابتدایی خود موفق به کسب یک پیروزی و یک تساوی شده و در آن سو، رئال بتیس در هر دو دیدار خود به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرده است.

کارلو آنچلوتی در این دیدار تصمیم گرفت تا ادن هازارد ستاره بلجیمی، از روی نیمکت کار را آغاز کند و وینیسیوس جونیور از ابتدا به میدان رفت. 

در این دیدار رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد، اما رفته رفته بازی افت کرد و در نیمه اول شاهد بازی محتاطانه و آرام از سوی هر دو تیم بودیم.

رئال مادرید و بتیس هر کدام موقعیت‌های پراکنده‌ای روی دروازه‌ها ایجاد کردند، اما نتوانستند به اندازه کافی زهر دار باشند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم هم دو تیم به یک اندازه مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما دنی کارواخال در دقیقه 61 موفق شد با پاس گل کریم بنزما برای رئال مادرید گلزنی کند.

پس از این گل بتیس کمی فشار آورد، اما نتوانست نتیجه خاصی بگیرد و این دیدار در نهایت با حساب 0-1 به سود رئال مادرید به پایان رسید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала