Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوست داشتم مسی و رونالدو هم‌تیمی شوند

© REUTERS / POOLBayern Munich's Thomas Muller reacts, following the resumption of play behind closed doors after the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Bayern Munich's Thomas Muller reacts, following the resumption of play behind closed doors after the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2021
عضو شوید
توماس مولر ستاره باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در مورد اتفاقات این پنجره نقل و انتقالاتی صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پروژه هم‌بازی شدن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو آنقدر جذاب است که حتی توماس مولر هم می‌گوید دوست داشته آن‌ها را در یک تیم ببیند.

کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد رفت، در حالی که شایعه‌هایی مبنی بر حضور او در پاری‌سن‌ژرمن و همبازی شدنش با لیونل مسی در رسانه‌ها منتشر می‌شد.

این ماجرا آنقدر برای همه جالب بوده که حتی توماس مولر ستاره باتجربه بایرن‌مونیخ هم در باره آن صحبت کرد.

​مولر در این باره گفت: "اگر کیلیان امباپه هنوز هم بخواهد از پاری‌سن ‌جرمن برود، من دوست داشتم که کریستیانو رونالدو و مسی را در حال بازی در کنار یکدیگر ببینم. حضور آنها در یک تیم ترکیب جالبی می‌شد به خصوص برای من به عنوان یک فوتبال دوست.

شما به بازیکنانی نیاز دارید که در حرکات پا به توپ خوب باشند و حرکات بدون توپ‌شان هم هوشمندانه باشد. کریستیانو یک بازیکن تمام کننده قدرتمند است. او در پاری‌سن جژرمن دیگر نیازی نداشت که برای گرفتن توپ خیلی عقب برگردد. مسی و نیمار می‌توانستند از خط میانی او را تغذیه کنند. به همین دلیل می‌گویم که همکاری آنها می‌توانست جالب باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала