Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سلبریتی‌های فوتبال به اتحاد دوباره رونالدو با یونایتد

© REUTERS / TOBY MELVILLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
بازگشت کریستیانو به اولدترافورد با واکنش‌های متعددی همراه بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از نهایی شدن بازگشت فوق ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید و یوونتوس به منچستر یونایتد، برخی از بازیکنان فعلی و سابق فوتبال جهان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و صحبت هایی را مطرح کردند.

به نقل از رسانه های انگلیسی، کریستیانو رونالدو، مهاجم گلزن پرتگالی سابق منچستر یونایتد که سابقه بازی در تیم های اسپورتینگ لیسبون پرتگال، رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد، در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستان سال جاری و در یک اتفاق غافلگیرانه برای هواداران و پیش بینی نشده از سوی کارشناسان فوتبال اروپا، در حالی که صحبت از پیوستنش به منچستر سیتی به گوش می رسید، در انتقالی مهم و سرنوشت ساز به تیم سابق خود در انگلستان یعنی منچستر یونایتد بازگشت و شاگرد اوله گونر سولسشر در اولدترافورد شد.

در پی این انتقال تاریخی، برخی از بازیکنان فعلی و سابق منچستر یونایتد و فوتبال جهان نسبت به حضور دوباره رونالدو در اولدترافورد واکنش نشان داده و صحبت هایی را مطرح کرده اند که در ادامه به بعضی از این واکنش ها و اظهار نظرها می پردازیم.

هری مگوایر، مدافع کنونی شیاطین سرخ:

"بازگشت رونالدو به تیم یعنی بازگشت بهترین بازیکن دنیا به یونایتد؛ حضور او در باشگاه شگفت انگیز است و مطمئنم که او تأثیر زیادی در داخل و خارج زمین خواهد داشت. بدیهی است که رونالدو با سابقه گلزنی خود، تیم ما را نیز ارتقاء خواهد بخشید. برای من، رونالدو بهترین بازیکنی است که فوتبال بازی می‌ کند. داشتن این بازیکن فوق العاده است؛ مطمئن هستم تاثیر زیادی در تیم ما، چه در داخل زمین و چه بیرون زمین خواهد گذاشت."

نانی، بازیکن سابق منچستری ها و هموطن رونالدو:

"وقتی بازیکنی مانند رونالدو را در تیم خود دارید، از هیچ چیز و هیچ تیمی نمی ترسید. من فکر می کنم این بهترین حسی است که می توانید هنگام بازی با او داشته باشید. شما همیشه آماده هستید و همیشه مطمئن هستید که می توانید پیروز باشید."

لوییز ساها، مهاجم سابق یونایتد:

"رونالدو قطعا معیارهای ارزشمندی را برای بازیکنان جوان تیم مانند میسون گرینوود، مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال ارائه خواهد داد. این عالی است؛ یک خرید شگفت انگیز!"

وین رونی، گلزن سابق شیاطین سرخ:

"رونالدو هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان جهان است. می دانستم که هیچ راهی برای پیوستن او به منچستر سیتی وجود ندارد و این شایعات درست به نظر نمی رسد. به هیچ وجه احساسی نمی کردم که انتقال رونالدو به سیتی رخ بدهد و دیدیم که رخ هم نداد."

پله، اسطوره فوتبال برزیل هم در کامنتی که زیر یکی از پست های رونالدو در شبکه های اجتماعی منتشر کرده، در پیامی کوتاه خطاب به مرد پرتغالی می گوید:

"هیچ احساسی بهتر از تسخیر جهان و بازگشت به خانه وجود ندارد؛ کریستیانو، همیشه شاد باش!"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала