Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناراحتی امباپه از پاریس؛ مالک قطری به قولش عمل نکرد

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
علی رغم تمام تلاش ها و میل باطنی که کیلیان امباپه برای رئالی شدن داشت، اما پا فشاری و مخالفت پی اس جی باعث شد تا نه او به خواسته اش برسد، نه رئال.

به گزارش اسپوتنیک، در این تابستان حرف و حدیث های زیادی پیرامون جدایی کیلیان امباپه از پاریسن ژرمن و پیوستن او به رئال مادرید مطرح بود اما در نهایت پنجره نقل و انتقالات هم بسته شد و کیلیان امباپه در پاریسن ژرمن ماند و پیشنهاد های رئال مادرید به در بسته خورد.

در این پنجره نقل و انتقالاتی، رئال مادرید پیشنهاد هایی بین 160 تا 200 میلیون یورو برای خرید امباپه ای که تنها یک سال از قراردادش با پی اس جی باقی مانده است، ارائه داد اما سران پی اس جی تمام پیشنهاد های رئال مادرید را رد کردند و بدین ترتیب کیلیان امباپه را در پاریس نگه داشتند.

به گفته مارکا، کیلیان امباپه انتظار چنین رفتار و عملکردی را از سران پی اس جی در برابر پیشنهاد های رئال مادرید نداشته است چرا که خود امباپه خواستار این بوده که از پاریسن ژرمن جدا شود و راهی رئال مادرید شود.

سران پی اس جی در این تابستان بر خلاف نظر امباپه رفتار کرده اند و او را به فروش نرساندند و این در حالی بود که ستاره فرانسوی پیشنهاد های تمدید قرارداد پاریسن ژرمن را رد می کرد.

در واقع علت ناراحتی امباپه از ناصر الخلیفی و سران پی اس جی روی این مسئله این بوده است که آن ها هنگامی که در سال 2017 امباپه را از موناکو به خدمت گرفتند، به او گفتند که هر زمان بخواهد و تصمیم داشته باشد، می تواند پاریسن ژرمن را ترک کند.

اما در این تابستان کاملا بر خلاف آن وعده خود عمل کردند و بدین ترتیب امباپه گمان می کند که ناصر الخلیفی بدقولی کرده است و به این دلیل از دست مالک قطری دلخور است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала