Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سکوت پیانیچ شکست: او نمیتوانست با من حرف بزند

© Photo / Instagram / miralem_pjanicمیرالم پیانیچ
میرالم پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
میرالیم پیانیچ بازیکن مغضوب بارسلونا که با بی مهری در این تیم روبه رو شده بود، سکوتش را پس از یک سال نیمکت نشینی در این تیم شکست.

به گزارش اسپوتنیک، این هافبک 31 ساله که تابستان فصل گذشته از یووه به بارسا پیوست، هرگز نتوانست به عنوان یک بازیکن فیکس و تاثیرگذار در تیم حضور پیدا کند.

گزارش های متعددی وجود داشت و دارد که کومان سرمربی بارسلونا به سبک بازی او علاقه چندانی ندارد و روی حضور او در ترکیب تیمش حسابی باز نمیکند.

با این حال او در بازار تابستانی امسال با قراردادی یک ساله و به صورت قرضی راهی بشیکتاش ترکیه شد.

پیانیچ اما پس از این انتقال در گفتگویی اختصاصی با مارکا در مورد یک سال حضور نه چندان خوش آیندش در بارسا صحبت کرده است که در ادامه به آن میپردازیم.

زندگی چطور میگذرد؟

"من بسیار خوشحال و با انگیزه هستم. پس از امضای قرارداد با بشیکتاش به سارایوو رسیدم و همه چیز خوب پیش میرود. من نمی توانم شرایطی را که در سال گذشته داشتم را بپذیرم. واضح بود که نمی توانم این کار را انجام دهم، چون به آن عادت نداشتم

من فوتبالیستی هستم که دوست دارم بازی کند و این من را خوشحال میکند.

آیا در کودکی هم طرفدار بارسلونا بودید؟

"من همیشه از بازی بارسلونا و تماشای مسابقات آن خوشم می آمد. فلسفه آنها واضح بود و دقیقن مناسب فوتبال من بود. زمانی که من آنجا بودم،  بازیکنانی را دیدم که آرزو داشتم با آنان روزی بازی کنم. همیشه آرزو داشتم روزی برای بارسا به میدان بروم، اما من انتظار چنین شرایط پیچیده ای را هرگز نداشتم. "

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca)

شما با پیراهن بارسا گریه کردید چرا؟

"این (احساسات) بیشتر بخاطر پدر و مادر من بود، من برای آنها خوشحال بودم، اما این برای من یک رویا بود. من از شرایطم در یووه راضی بودم، اما بارسا دو سال برای جذب من تلاش کرد، ولی موفق نشد. در نهایت هم موفق به جذب من شد.

گریه من هم طبیعی بود، زیرا من در باشگاهی قرار بود بازی کنم که از کودکی آرزو داشتم در آن بازی کنم، طبیعی بود.

من انتظارات زیادی داشتم، زیرا همیشه انگیزه داشتم و خوب کار کردم.

من هم در یووه و هم در رم تاثیرگذاری زیادی داشتم و آماده بودم پس از 9 سال حضور در ایتالیا، در بارسا هم چالش خوبی داشتم. اما سپس زیر نظر مربی کار کردم که نمیدانم...

رونالد کومان؟

رونالد کومان سعی نمی کرد شرایط را برای من توضیح داده یا راه حلی پیدا کند. سوال من از کومان این بود که دوست دارد در چه پستی بازی کنم؟

من همیشه می خواستم با تیم یکی شوم و مفقید واقع شوم. شما برای برای کسب افتخار و قهرمانی به 17 یا 18 بازیکن در تیم احتیاج دارید.

کومان با سبک بازی من مشکلی نداشت، اما به من جواب درستی هم نمی داد. زمان گذشت و اوضاع بدون هیچ دلیلی بدتر هم می شد. من بازیکنی حرفه ای بودم و بنابراین درک این موضوع برایم دشوار است. کومان هیچ علاقه ای نداشت با من مستقیما صحبت کند و در مورد اتفاقات توضیح دهد. البته من تصور نمی کنم او نمی توانست با من مکالمه کند، به همین دلیل علاقه ای به روبرو شددن با من نداشت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала