Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بلند پروازی رونالدو پس از ورود به منچستر: باید قهرمان لیگ برتر شویم

© AFP 2023 / ANDREW YATESCristiano Ronaldo no Manchester United, em jogo da semifinal da Liga dos Campeões contra o Milan em Old Trafford, Manchester, Reino Unido, em 24 Abril de 2007
Cristiano Ronaldo no Manchester United, em jogo da semifinal da Liga dos Campeões contra o Milan em Old Trafford, Manchester, Reino Unido, em 24 Abril de 2007 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
رونالدو پس از ورود به منچستر به هم تیمی هایش گفته است که آنها نیاز مبرم به کسب قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر دارند.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو که 12 سال پیش منچستریونایتد را ترک کرده بود، پس از 9 سال حضور درخشان در رئال مادرید و دو سال در یوونتوس، سرانجام و پس از 36 سالگی تابستان امسال با انتقال 19.8 میلیون پوندی از ایتالیا به تیمی بازگشت که از آن به دنیای فوتبال معرفی شد.

ستاره پرتغالی که بعد از رسمی شدن خبر انتقالش به یونایتد برای حضور در رقابت های ملی به اردوی تیم ملی کشورش ملحق شد، بامداد امروز و پس از محرومیت در بازی بعدی تیم ملی کشورش با جت خصوصی اش وارد منچستر شد و به قرنطینه پنج روز رفت.

رونالدو در بدو ورود با دران فلچر هم بازی سابقش که اکنون در یکی از پست های مدیریتی باشگاه فعالیت میکند، وعده داده است که با حضور او "تاریخ بار دیگر نوشته خواهد شد".

​رونالدو در اولین سال حضورش در جمع شیاطین سرخ، موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و همچنین توپ طلا شد و حالا نیز دوباره به هواداران یونایتد وعده تکرار این روزهای خوش را داده است.

روزنامه سان میگوید، رونالدو به هم وطنش برنو فرناندز که در جریان رقابت های ملی گفته است که یونایتد باید خود را برای قهرمانی در این فصل لیگ برتر آماده کنند.

یک منبع یونایتدی به سان گفت: "بازیکنان و کادر مربیگری اکنون معتقدند که بهترین تیم لیگ را دارند و می توانند این فصل لیگ برتر را فتح کنند."

این در حالی است که یونایتد پس از جدایی فرگوسن از سمت مربیگری این تیم، تا کنون موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نشده است.

منچستر در کنار رونالدو، امسال دو خرید خوب دیگر، سانچو و واران را هم داشت که میتواند این تیم را به خوبی در فصل جاری تقویت کند.

شیاطین سرخ جیدون سانچو، رافائل واران و رونالدو را با مجموع 135.3 میلیون پوند به خدمت گرفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала