Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک رکورد فوق العاده برای الماس برزیلی مادرید

© REUTERS / Susana VeraФутболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی دنیای فوتبال، پس از بازی مقابل شیلی در انتخابی جام جهانی به شماره 201 امین بازی دوران فوتبالی اش رسید.

به گزارش اسپوتنیک، 201 بازی این ستاره برزیلی تا کنون، شامل 121 بازی برای رئال مادرید، 69 بازی برای فلامینگو، 6 بازی برای تیم ملی برزیل و 5 بازی برای رئال مادرید کاستیا بوده است.

انجام این تعداد بازی برای این بازیکن 21 ساله نشان میدهد، او میتواند در آینده به یک بازیکن فوق العاده و خاص تبدیل شود که توانسته در این سن کم، 201 بازی را در رده های باشگاهی و ملی انجام دهد.

وینیسیوس که به تازگی بهترین بازیکن ماه آگست رئال مادرید شده است، در سه بازی ابتدایی تیمش در لالیگا عملکرد خیره کننده ای داشته و موفق به زدن سه گل شده است.

این ستاره ریزنقش برزیلی به خوبی می داند که با آمدن کیلیان امباپه به رئال مادرید یا در زمستان و یا در فصل بعد، شاید جایگاهش را در ترکیب اصلی کهکشانی ها از دست دهد، به همین دلیل میخواهد با درخشش در ترکیب رئال در این فصل، جایگاهش را برای فصول بعدی هم تضمین و تثبیت کند.

View this post on Instagram

A post shared by Diario AS (@diarioas)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала