Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توقف مسی؟ فقط باید با آرنج به صورت او بزنید

© REUTERS / HENRY ROMEROلئو مسی کاپیتان آرجانتین Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi
لئو مسی کاپیتان آرجانتین   Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
فیلیپه ملو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل صحبت های جالبی را در خصوص لیونل مسی و نحوه توقف دادن او به زبان آورده است.

به گزارش اسپوتنیک، ملو که سابقه حضور در تیم های یوونتوس، اینتر و گالاتاسارای را دارد و اکنون نیز در لیگ کشورش و تیم پالمیراس بازی میکند، در گفتگویی اختصاصی و جذاب با TyC Sports به تمجید و توصیف لیونل مسی پرداخته است.

مسی در خصص تقابل با مسی گفت: هیچ راه حلی برای توقف او وجود ندارد، جز اینکه با آرنج به صورت او بزنید. با مسی چه کار می توان کرد؟

وی گفت: مسی از سیاره دیگری است و از نظر من او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

ملو در خصوص رونالدو نیز گفت: همچنین کریستیانو رونالدو نیز مانند یک ماشین است که هرگز متوقف نمی شود. نباید بازیکنی مانند لیونل مسی را مصدوم کرد، زیرا حضور فوتبال را زیباتر می کند."

ملو در ادامه صحبت هایش گفت: "از نظر من لیونل با کسب شش توپ طلا در فوتبال یک تاریخ ساز است. نیمار باید تلاش کند تا در آینده به این مرحله برسد و البته مسی و کریستیانو رونالدو در سطح دیگری قرار دارند.

مردم در سراسر جهان لیونل مسی را دوست دارند. البته خود من نیز علاقه زیادی به فوتبال آرژانتین دارم و اسطوره من خوان سباستین ورون بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала