Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه رایگان، اما پر هزینه به رئال می آید

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2021
عضو شوید
رئال مادرید تا کنون امیدهایش را برای جذب کیلیان امباپه از دست نداده است.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن جرمن در تابستان امسال به هدف شماره یک بازار نقل و انتقالات رئال مادرید تبدل شده بود، اما در نهایت پاریسی ها تحت هیچ شرایطی زیر بار پیشنهادات و رقم هایی ارائه شده مادریدی ها نرفتند تا ستاره شان را در آخرین سال حضورش در پاریس را در اختیار داشته باشند.

آخرین پیشنهاد برای این ستاره 21 ساله 200 میلیون یورو بود که پس از رد از سوی مدیران پاریسی، رئال مادرید پایش را پس کشید و پیشنهاد جدیدی برای پی اس جی ارائه نکرد، زیرا معتقد است با توجه به شرایطی که امباپه دارد، این رقم منطقی به نظر میرسد.

با این حال امباپه کماکان هدف شماره یک رئال مادرید است و پرز امیدوار است تا این ستاره ارزشمند یا بازار زمستانی و یا هم در تابستان آینده به خدمت بگیرد.

در صورتی که امباپه کماکان ساز جدایی از پاریس را بزند و نخواهد قراردادش را تمدید کند، وی سال بعد بدون اینکه رئال به پس ای جی پولی پرداخت کند، میتواند به آرزویش برسد، اما این انتقال شاید در مقایسه با 200 میلیون برای رئال کمتر باشد، ولی همچین بی هزینه هم نیست.

طبق گزارشی که مارکا منتشر کرده، به نظر می رسد پاداش، کمیسیون و ماباقی هزینه های اضافی جذب امباپه، هزینه انتقال او را به حدود 80 میلیون یورو می رساند.

در فرانسه گزارش هایی وجود دارد که پی اس جی در تلاش تمدید قرارداد ستاره اش است تا رئال نتواند به صورت رایگان این بازیکن را در اختیار بگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала