Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

معارفه و نخستین تمرین گریزمن با اتلتیکو+عکس

© REUTERS / Dylan MartinezSoccer Football - World Cup - Round of 16 - France vs Argentina - Kazan Arena, Kazan, Russia - June 30, 2018 France's Antoine Griezmann scores their first goal from the penalty spot
Soccer Football - World Cup - Round of 16 - France vs Argentina - Kazan Arena, Kazan, Russia - June 30, 2018 France's Antoine Griezmann scores their first goal from the penalty spot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2021
عضو شوید
آنتوان گریزمن مهاجم فرانسوی در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالاتی تابستان از بارسلونا راهی اتلتیکو مادرید شد و بدین ترتیب به تیم سابق خود که سال ها در آن حضور داشت برگشت.

به گزارش اسپوتنیک، گریزمان بین سال های 2014 تا 2019 در اتلتیکو مادرید حضور داشته است و پس از آن راهی بارسلونا شد و اکنون هم به صورت قرضی به اتلتیکو مادرید پیوسته است.

بارسلونا با توجه به شرایط دشواری که از لحاظ مالی دارد، توان پرداخت دستمزد گریزمن را ندارد و خوان لاپورتا به دنبال مثبت کردن تراز های مالی باشگاه است و به همین علت بازیکنی مثل گریزمن را که دستمزد بالایی دارد به طور قرضی راهی اتلتیکو مادرید کرده است.

انتقاداتی به این اقدام لاپورتا مطرح بود چرا که او بدین ترتیب رقیب بارسلونا در لالیگا یعنی اتلتیکو مادرید را تقویت کرد و بسیاری معتقدند که این انتقال هم مثل انتقال سوارز به اتلتیکو مادرید به ضرر بارسلونا تمام خواهد شد.

اما آنتوان گریزمن اکنون اولین جلسه تمرینی خود را در اتلتیکو مادرید انجام داده است و این بازیکن در اتلتیکو مادرید معارفه شده است و باید دید که عملکرد او در دومین دوره حضورش در روخی بلانکو به چه شکل خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала