Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولدترافورد منقش با پوستر کریستیانو+عکس

© AFP 2023 / ANDREW YATESCristiano Ronaldo no Manchester United, em jogo da semifinal da Liga dos Campeões contra o Milan em Old Trafford, Manchester, Reino Unido, em 24 Abril de 2007
Cristiano Ronaldo no Manchester United, em jogo da semifinal da Liga dos Campeões contra o Milan em Old Trafford, Manchester, Reino Unido, em 24 Abril de 2007 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی در این تابستان از یوونتوس راهی منچستر یونایتد شد و بدین ترتیب یکی از بمب های نقل و انتقالاتی را با بازگشت به تیم سابق خود رقم زد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو بین سال های 2003 تا 2009 در منچستر یونایتد توپ زده است و در آن 6 سال عملکرد بسیار خوبی داشت به طوری که توانست عناوین فردی و تیمی زیادی را به دست بیاورد و بدین ترتیب تبدیل به اسطوره منچستر یونایتد شد.

او اکنون دوباره به جمع شیاطین سرخ برگشته است و شماره 7 را در اختیار گرفته است. مسئولان باشگاه منچستریونایتد به همین مناسبت تصمیم گرفتند که تصویر کریستیانو رونالدو را به صورت بزرگ به تصویر سایر بازیکنان منچستر یونایتد که روی دیوار های خارجی ورزشگاه اولدترافورد قرار دارد، اضافه کنند و از این به بعد در پوستر بیرونی ورزشگاه اولدترافورد عکس رونالدو هم در کنار سایر بازیکنان قرار دارد.

به نظر می رسد که اولین بازی رونالدو در منچستر یونایتد مقابل نیوکاسل خواهد بود و بسیاری منتظرند تا ببینند که عملکرد فوق ستاره پرتگالی در دومین دوره حضورش در منچستر یونایتد به چه صورت خواهد بود. رونالدو به تازگی اولین جلسات تمرینی خود با شیاطین سرخ را انجام داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала