Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ده روز است نخوابیده ام؛ سیمئونه بزرگترین پشتیبان زندگی ام است

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSAtletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019.
Atletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2021
عضو شوید
آنتوان گریزمن که شب گذشته به طور رسمی به هواداران اتلتیکومادرید معرفی شد، در خصوص رابطه اش را هواداران و سرمربی تیم صحبت کرد.

به گزارش اسپتوتنیک، آنتوان گریزمان تنها چند ساعت پس از گلزنی مقابل فنلاند و پیروزی با تیم ملی فوتبال فرانسه، برای دومین بار به عنوان بازیکن اتلتیکو مادرید معرفی شد.

او در مراسم معارفه اش به صراحت ابراز امیدواری کرد رابطه خوبی را که با هواداران اتلتیکو داشته را دوباره به دست بیاورد.

این در حالیست که پس از بارسایی شدن گریزمن، رابطه او با هواداران تیم مادریدی به شدت تیره شده بود و شمار زیادی نیز مخالف پیوستن او به اتلتیکو بودند.

گریزمان در خصوص پیوستن به اتلتیکو اظهار داشت: "من فکر می کنم رابطه بسیار خوبی بین هواداران و من وجود داشته است، من می خواهم دوباره آن را پیدا کنم."

"من همه چیز را مثل گذشته و همان طور که سبک بازی ام است، برای تیمم انجام خواهم داد، همه چیز را برای طرفدارانی که روی سکوها هستند و از طریق تلویزیون بازی مان را میبینند، انجام خواهم داد. امیدوارم بتوانیم شب های جادویی را دوباره رقم بزنیم و در کنار هم زندگی کنیم ، این اصلی ترین کار من است. من اینجا هستم تا همه چیزم را برای باشگاه بدهم. "

گریزمان در خصوص دیگو سیمئونه نیز گفت: "او همیشه به من لطف داشته است. کارهای او روی من تأثیر زیادی گذاشته است، من بهترین لحظاتم را در این باشگاه، هم در سطح حرفه ای و هم در زندگی خصوصی ام گذراندم."

"او همیشه پشتیبان بزرگی برای من و خانواده ام بوده است. برای من افتخار بزرگی است که برای او بازی کنم."

گریزمن در پایام گفت: "بسیار خوشحالم، من ده روز است نخوابیده ام، زیرا منتظر این لحظه بودم. از آن لذت می برم و در کنار خانواده ام از آن استفاده می کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала