Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خطر بخیر گذشت؛ مصدومیت فن‌دایک جدی نیست

© REUTERS / Carl Recine Игроки во время матча между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Игроки во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2021
عضو شوید
ویرجیل فن دایک ستاره تیم ملی هالند و لیورپول اذعان کرد که مصدومیتش مشکل بزرگی نیست و آماده بازی کردن است.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از مصدومیت فصل گذشته فن دایک که موجب از دست دادن فصل شد، مصدومیت دوباره این مدافع هالندی، آخرین چیزی است که لیورپول و هوادارانش می‌خواهند بشنوند.

این مدافع سی ساله فصل گذشته پس از برخورد با جردن پیکفورد دچار مصدومیت بسیار شدیدی شد و همین موضوع باعث افت روند لیورپول در طول فصل شد.

یورگن کلوپ تا پایان فصل گذشته با مشکل خط دفاعی دست و پنجه نرم می‌کرد. سرخ‌ها در غیاب فن دایک، دو مدافع دیگر خود همچون جو گومز و جوئل ماتیپ را به خاطر مصدومیت از دست دادند و همین سبب شد تا لیورپول نتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

به نقل از مارکا، در جریان دیدار هلند مقابل ترکیه که با پیروزی 6-1 لاله‌های نارنجی به پایان رسید، هلیل درویسوغلو با یک تک خشن، فن دایک را سرنگون کرد.

حالا پس از پایان بازی، مدافع لیورپول به خبرنگاران گفت: "من خوب هستم، نگران نباشید. تاکنون ریکاوری کرده‌ام و حالا می‌توانم دوباره آماده بازی کردن شوم."
صحبت‌های فن دایک باعث دلگرمی کلوپ و هواداران لیورپول شد، زیرا آن‌ها نمی‌خواهند بار دیگر دوری طولانی مدت فن دایک را مشاهده کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала