Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توضیحات جدید رئیس فیفا در خصوص برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار

© AFP 2023 / Giang HuyПрезидент ФИФА Джанни Инфантино во время посещения Вьетнамской Футбольной Федерации в Ханое
Президент ФИФА Джанни Инфантино во время посещения Вьетнамской Футбольной Федерации в Ханое - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2021
عضو شوید
جیانی اینفانتینو رئیس فیفا به مخالفت ها در خصوص برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است، طرح جنجالی فیفا مبنی بر برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار که توسط آرسن ونگر مدیر توسعه فوفبال – فیفا پیش برده میشود، مخالفت های و البته جنجال های زیادی را ایجاد کرده است.

به تازگی 78 گروه هواداری از کشورهای مختلف با انتشار نامه و هشتگ در صفحات اجتماعی، مخالفت خود را در این راستا اعلام کردند.

با وجود تمام مخالفت هایی که اما وجود دارد، جیانی اینفانتینو در جدیدترین مصاحبه اش که در وب سایت فیفا منتشر شده است، در خصوص برگزاری جام جهانی با فورمت جدید واکنش نشان داد.

رئیس فیفا در این خصوص گفت:

فراموش نباید کرد که 188 کشور کنگره فیفا که 88 درصد از رای دهندگان را تشکیل می دهند، با این طرح موافق هستند. این یعنی اکثریت رای در تمام قاره ها. ما در حال بررسی تقویم بازی ها در طول سال هستیم. علاوه بر در این خصوص با بزرگان فوتبال از قبیل اسطوره ها و مربیان نیز به صورت قطعی مشورت خواهیم کرد.

​رئیس فیفا گفت: تقویم بازی های ملی نشان میدهد که به ظرفیت کامل رسیده ایم، این در حالی است که بخاطر شیوع کرونا، سفر تیم ها و بازیکنان به کشورها مختلف سخت تر از گذشته شده است.

اینفانتینو گفت: ما به این نتیجه رسیدیم که این سفرها برای سلامت بازیکنان خوب نیستند، زیرا تعداد زیادی مسابقات "بی فایده" در فوتبال زیاده شده است. ما باید شرایط را به صورت همه جانبه بررسی کنیم و با راه اندازی یک سیستم همه گیر، همه را با راه اندازی و عملی کرده این طرح راضی کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала