Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آخرین جزئیات از بازگشت احتمالی ستاره دنمارک به مستطیل سبز

© REUTERS / JONATHAN NACKSTRANDDanimarkalı futbolcu Christian Eriksen maç sırasında baygınlık geçirdi: Sahada müdahale edildi
Danimarkalı futbolcu Christian Eriksen maç sırasında baygınlık geçirdi: Sahada müdahale edildi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2021
عضو شوید
احتمال دارد کریستین اریکسن ستاره تیم ملی دنمارک، "ماه آینده" به فوتبال برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش رسانه ها، کریستین اریکسن ماه آینده در دانمارک تحت معاینه پزشکی اساسی قرار می گیرد تا مشخص شود آیا هافبک اینترمیلان می تواند به فوتبال برگردد یا خیر.

این بازیکن 29 ساله در بازی نخست تیم ملی کشورش در یورو 2020 مقابل فنلاند، پس از ایست قلبی از حال رفت و مجبور به ترک میدان شد.

اریسکن که فاصله چندانی با مرگ نداشت، با استفاده از روش فوری CPR توسط تیم داکتری دوباره احیا شد و به زندگی برگشت.

با این حال برای تنظیم ضربان قلب این ستاره دنمارکی، در قفسه سینه اریکسن یک دستگاه دفیبریلاتور قلبی (ICD) نصب شده است، به همین دلیل پزشکان تا کنون به او اجازه بازگشت به دنیای فوتبال را ندادند.

طبق قوانین در ایتالیا، اگر فردی دچار اختلالات قلبی باشد، اجازه ورزش کردن را ندارد، به همین دلیل اتحادیه حاکم بر فوتبال ایتالیا ماه گذشته اعلام کرد، اریکس برای بازگشت به فوتبال در ایتالیا، نیاز به برداشتن دستگاه دفیبریلاتور از قفسه سینه اش است.

این در حالیست که او ماه گذشته به تمرینات تیمش برگشت و نشان داد از روحیه خوبی برای بازگشت به میادین برخودار است.

​اما طبق گزارش Gazzetta dello Sport اریکسن یک ماه دیگر معاینه می شود تا مشخص شود دستگاه تنظیم ضربان قلب او، ریتم منظم را ایجاد کرده است یا خیر.

​گفته میشود در این آزمایش های کلی و اساسی، مشخص خواهد شد که اریکسن باید به طور دائم از این دستگاه برای منظم شدن ضربان قلبش استفاده کند یا خیر.

 منبع ایتالیایی می افزاید، تیم داکتری کشور دانمارک، مدام به مدیران اینتر در خصوص بازگشت ستاره دنمارکی به تمرینات این تیم در ارتباط هستند.

گفته می شود اریکسن که در حال حاضر همراه با خانواده اش در شهر میلان به سر میبرد، می تواند به صورت انفرادی تمرین کند تا آمادگی بدنی اش را از دست ندهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала