Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت رونالدو با من؟ نقل‌وانتقالات تمام شده است

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری پیش از دیدار هفته چهارم مقابل لسترسیتی حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، در یکی از مهم‎‌ترین بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و لسترسیتی به پیکار هم خواهند رفت.

در همین حال پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی پیش از این دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در مورد دسترس بودن ادرسون و گابریل ژسوس گفت: "درحال حاضر در این زمان، هنوز چیزی مشخص نیست و ما باید تا فردا صبر کنیم تا ببینیم آن‌ها می‌توانند بازی کنند یا خیر. امیدوارم آن‌ها بتوانند به میدان بروند."

در مورد وضعیت فیل فودن و کوین دی‌بروینه: "فیل فودن دیروز برای اولین بار در تمرینات شرکت کرد. کوین دی‌بروینه نیز هفته گذشته خوب تمرین کرد، او تمریناتی فردی را پشت سر گذاشت و سپس با بقیه اعضای تیم نیز تمرین کرد. وضعیت آن‌ها خیلی بهتر شده است."

 پپ گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا برای احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به منچسترسیتی با او شخصاً صحبت کرده است یا خیر؟ "پنجره نقل‌و‌انتقالات بسته است و صحبت کردن در این مورد تا زمستان بی‌فایده است. صحبت کردن با بازیکنان باشگاه‌های دیگر به من مربوط نمی‌شود."

​ در مورد وقفه بازی‌های ملی: "ما سه هفته برای آماده‌سازی زمان داشتیم و بعد از آن وقفه بازی‌های ملی بود و بعد از آن سه هفته بازی خواهیم کرد و دوباره وقفه بازی‌های ملی را داریم. در 10 سال گذشته نیز شرایط به همین‌گونه بوده است. ما باید خود را با آنچه که باید انجام دهیم وفق دهیم و سازگار کنیم."

 در مورد وضعیت زک استفن و اسکات کارسون: "او در آمریکا است و به دلیل مثبت شدن تست کرونایش در قرنطینه به سر می‌برد. او پس از گذشت 10-15 روز دیگر و دادن دو تست PCR بازخواهد گشت. اسکات کارسون جزوی از تیم ما است زیرا او توانایی بازی کردن را دارد. من به او اطمینان کامل دارم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала