Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا رفتنی است؟؛ حذف هافبک فرانسوی از پوسترهای اولدترافورد

© AP Photo / Clive BrunskilPaul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
عضو شوید
در استادیوم خانگی منچستر یونایتد تصاویری از بازیکنان و ستارگان دور و نزدیک این باشگاه نصب شده که حالا نبود تصویر یکی از این ستاره ها، باعث ایجاد حاشیه برای شیاطین سرخ شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از حضور کریستیانو رونالدو در جمع شیاطین سرخ، تصویر این فوق ستاره پرتگالی در محوطه بیرونی اولدترافورد به تصویر بازیکنان منچستر یونایتد اضافه شده است. نکته جالب برای طرفداران یونایتد درباره تغییر عکس بازیکنان، البته چیز دیگری است: نبود پوگبا!

در تصویر جدید منتشر شده، پل پوگبا، ستاره فرانسوی خط میانی شیاطین سرخ بین بازیکنان یونایتد حضور ندارد. آن هم در شرایطی که میسون گرینوود و حتی جکی گرونن (ستاره تیم زنان منچستر یونایتد) در تصویر مذکور حضور پیدا کرده‌ اند.

پل پوگبا تا این لحظه عملکرد خوبی در مسابقات دو هفته ابتدایی لیگ برتر داشته اما احتمالا موضوع عدم حضورش در این تصویر، مربوط به اتمام قرارداد این بازیکن فرانسوی و عدم تمدید این قرارداد است.

موضوع تمدید یا عدم تمدید قرارداد پل پوگبا در روزهای اخیر باعث ایجاد حاشیه هایی برای باشگاه منچستر یونایتد شده و حتی در این رابطه نیز خبرهایی مبنی بر انتقال این هافبک فرانسوی که قراردادش در پایان فصل جاری با شیاطین سرخ به اتمام می رسد، به باشگاه هایی نظیر پاریسن جرمن فرانسه و رئال مادرید اسپانیا به گوش می رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала