Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر ورزشی یوونتوس: رونالدو به این دلیل به یونایتد رفت

© REUTERS / Pedro NunesSoccer Football - World Cup - UEFA Qualifiers - Group A - Portugal v Republic of Ireland - Estadio Algarve, Almancil, Portugal - September 1, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates after the match
Soccer Football - World Cup - UEFA Qualifiers - Group A - Portugal v Republic of Ireland - Estadio Algarve, Almancil, Portugal - September 1, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates after the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
عضو شوید
فدریکو کروبینی مدیر ورزشی یوونتوس دلیل پیوستن کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی به منچستریونایتد را رفتار خوب این باشگاه در زمان مذاکرات عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در زمان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، اخبار زیادی درباره کریستیانو رونالدو به گوش می‌رسید. در ابتدا پاول ندود و دیگر مدیران یوونتوس قاطعانه اعلام کردند که این ستاره 36 ساله در تورین خواهد ماند.

اما در چند روز پایانی پنجره، شایعاتی در مورد پیوستن ستاره سابق رئال مادرید به منچسترسیتی شنیده شد و در نهایت، منچستریونایتد رونالدو را با 20 میلیون پوند خریداری کرد. 

به نقل از سایت گل، کروبینی در این باره به توتو اسپورت گفت:

 "آن‌ها رفتار مناسبی در طول مذاکرات نداشتند، اما منچستریونایتد همچون یک باشگاه با اصالت عمل کرد. سیتی حتی نمی‌خواست یک پنی برای رونالدو پرداخت کند. نمی‌توانستیم پایان دیگری برای این داستان متصور شویم. رونالدو با ما حرف زده بود و نمی‌توانستیم یک بازیکن را به زور در این باشگاه حفظ کنیم. ما به کریستیانو احترام می‌گذاریم و این را بدانید که تاریخ یوونتوس مملو از بازیکنان بزرگ، سرمربیان و مدیران موفق بوده و این موضوع به همین شکل باقی خواهد ماند و این مهم ترین نکته است."

رونالدو پس از قهرمانی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019، از این باشگاه جدا شد و به یوونتوس پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала