Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چه کسی پازل گم‌شده‌ی خط میانی رئال خواهد بود؟؛ پوگبا، تیلیمانس یا بازیکنی از کاستیا

© REUTERS / Alexander Hassenstein Футболисты сборных Франции и Германии в матче Евро-2020
Футболисты сборных Франции и Германии в матче Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2021
عضو شوید
رئال مادرید به تلاش برای بهتر کردن ترکیبش ادامه خواهد داد. جذب آلابا و کاماوینگا اولین گام بود و به نظر می رسد که به خصوص در میانه زمین خریدهای بعدی در اره است.

به گزارش اسپوتنیک، دوره کروس، کاسمیرو و مودریچ تمام شده و رئال مادرید باید خط هافبکش که به تازگی 36 ساله شده را جوان تر کند. باشگاه البته در اولین گام تصمیم گرفت که قرارداد کاسمیرو و فدریکو والورده را تمدید کند تا نشان بدهد که روی آنها حساب می کند. اولی تا 2025 تمدید کرد و دومی تا 2027.

گام بعدی خرید کاماوینگا بود. هافبک فرانسوی به عنوان یکی از آینده دارترین هافبک های فوتبال اروپا به رئال مادرید آمد. بازیکنی که توان حضور در پست های مختلف نظیر هافبک دفاعی و هافبک میانی را دارد. برخی او را ترکیبی از ردوندو و سیدورف می دانند. 18 ساله است و هنوز جای زیادی برای بهتر شدن دارد.

اما گام‌های بعدی نیز در راه است. پل پوگبا از منچستریونایتد و یوری تیلمانس از لستر مورد توجه رئال هستند. اولی پنج سال است که مورد توجه رئال مادرید قرار دارد. او در سال 2016 نیز مورد توجه رئال بود اما با 105 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست.

حالا رئال می تواند پوگبا را رایگان به خدمت بگیرد. گفته می‌شود که رئال مادرید از یوونتوس و پاریسن جرمن دیگر مشتریان پل پوگبا برای جذب رایگان این بازیکن جلوتر است و شانس بالاتری دارد.

یوری تیلمانس هافبک 24 ساله بلجیمی که تا 2023 با لستر قرارداد دارد نیز می تواند در تابستان آینده با 55 میلیون یورو به رئال مادرید ملحق شود.

البته رئال مادرید روی آنتونیو بلانکو و سرجیو آریباس از آکادمی هم حساب می کند. هر دو فصل گذشته در تیم بزرگسالان بازی کردند و آینده درخشانی پیش رویشان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала