Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیوکمپ بدون مسی؛ 8 هزار تکت بازی بارسا – بایرن خریداری نشده است

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا از عدم علاقه طرفدارانش بخاطر خرید تکت بازی حساس مقابل بایرن مونیخ متعجب است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا سهشنبه شب در اولین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان در ورزشگاه نیوکمپ میزبان تیم قدرتمند بایرن مونیخ است.

40 هزار هوادار بارسا میتوانند با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت ها در نیوکمپ حضور پیدا کنند، اما بلوگرانا فقط 31213 تکت این دیدار را فروخته و نزدیک به 8 هزار تکت تا کنون فروخته نشده است.

البته باشگاه با تمام نگرانی هایی که دارد، پیش بینی کرده تا روز بازی درخواست های بیشتری برای فروش تکت خواهد رسید و قرار است قسمتی از تکت ها نیز با قرعه کشی آنلاین در اختیار طرفداران بارسا قرار بگیرد.

قیمت این تکت ها از 109 یورو تا 199 یورو گفته شده است.

​این اولین بازی اروپایی بارس بدون مسی است و در واقع اولین دیدار با بایرن پس از شکست سنگین 8 بر 2 در رقابت های دو فصل پیش است.

به نظر میرسد جدایی لیونل مسی از بارسا بر این کم علاقه گی طرفداران برای حضور در ورزشگاه بی تاثیر نیست و این موضوع به شدت باعث نگرانی طرفداران بلوگرانا شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала