Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امکان خروج هازارد از رئال؛ یوونتوس در جنوری اقدام می‌کند

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که هازارد در انتقالی در پنجره زمستانی به یوونتوس خواهد پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های ایتالیایی و اسپانیایی، یوونتوس می تواند ادن هازارد را در بازار نقل و انتقالات جنوری به صورت قرضی جذب کند زیرا رئال مادرید خود را برای جدایی این ستاره بلجیمی آماده می کند و این موضوع را به اطلاع مدیر برنامه های این بازیکن نیز رسانده است.

بیانکونری ها در آخرین پنجره نقل و انتقالات پس از جدایی کریستیانو رونالدو به دنبال انتقال هازارد بودند. در آن زمان نشریه مارکا گزارش داد یوونتوس هازارد را جایگزینی عالی برای فوق ستاره پرتگالی خود می داند و در حال ارائه پیشنهاد انتقال قرضی به سران مادریدی هستند.

با این حال، بازیکن بلجیمی در پایتخت اسپانیا ماند و برای بازی کردن به مبارزه ادامه داده ولی پیش بینی می شود یکی از خروجی های تیم رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی می باشد.

​فرم ضعیف ادن هازارد از زمان ورود در دو فصل پیش، در دیدگاه کارلو آنچلوتی او را خوب نشان نداده و سرمربی ایتالیایی از بازیکنان دیگر برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود استفاده می کند. این موضوع باعث شده که در صورت رسیدن پیشنهاد در جنوری، بازیکن بلجیمی بتواند باشگاه را ترک کند.

گفته می شود مادرید در حال حاضر به دنبال قرض دادن ادن هازارد و صرفه جویی مقداری پول با عدم پرداخت دستمزد این بازیکن می باشد و این به یوونتوسی ها فرصت می دهد تا بازیکن مشهور دیگری را به ترکیب خود اضافه کنند.

هازارد ممکن است در اسپانیا با مشکل روبرو شود؛ با این حال، یک چالش و یک محیط جدید می تواند بار دیگر او را به شرایط ایده آل خود بازگرداند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала