Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های شگفت‌انگیز رونالدو فاش شد؛ کریستیانو چرا برگشت؟

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
عضو شوید
ستاره پرتگالی شب پیش از بازی نخست دوران دوم خود سخنرانی جذاب و روحیه بخشی برای هم تیمی هایش داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، هر جا که رفته، برنده شده است. این جمله کوتاه شاید بهترین توصیف برای مسیر رویایی کریستیانو رونالدو در دوران فوتبالش باشد.

ستاره پرتغالی یک برنده ذاتی است که از قهرمانی و بردن جامها در سطح باشگاهی و ملی خسته نمی شود و همیشه برای کسب موفقیت ها و پیروزیهای بیشتر تلاش می کند.

رونالدو در بازگشت به اولدترافورد سعی کرده است که روحیه پیروزی را به منچستریونایتد برگرداند، روحیه ای که از زمان جدایی فرگوسن تا حد زیادی از بین رفته بود. رونالدو در اولین بازیش در منچستریونایتد دبل کرد.

 سان گزارش داده است که رونالدو در شب قبل از بازی نیوکاسل و منچستریونایتد خطاب به هم تیمی هایش گفت:

" به دو دلیل به منچستریونایتد برگشتم: دلیل اول این بود که عاشق این باشگاه هستم. دلیل دوم این است که ذهنیت پیروزی که در این باشگاه وجود دارد را تحسین می کنم. برای این که به بقیه روحیه بدهم برنگشته ام. بچه ها، اگر می خواهید موفق شوید باید از اعماق قلب خود عاشق این باشگاه باشید. باید در زمان غذا خوردن، خوابیدن و جنگیدن به این باشگاه فکر کنید. چه بازی می کنید، چه نمی کنید، باید از هم تیمی هایتان حمایت کنید و صد در صد توانتان را برای این باشگاه بگذارید. من در این جا هستم تا برنده شوم، همین و بس. می خواهم به شما شادی بدهم. می خواهم شاد باشم. شما؟ همه شما بازیکنان بی نظیری هستید و به شما باور دارم. اگر این طور نبود، برنمی گشتم. افرادی که از ما حمایت می کنند هم انتظار دارند که بهترین عملکردمان را داشته باشیم."

رونالدو در ادامه صحبت هایش گفته است:

" فقط می خواهم که ذهنیت پیروزی را ایجاد کنم. وقتی که روزی بازنشسته شوم این ذهنیت پیروزی باقی خواهد ماند و این گروه از بازیکنان مثل گذشته صاحب فوتبال خواهند بود. من بهترین عملکردم را برای تیم خواهم داشت اما به حمایت شما نیاز دارم. آماده اید تا بجنگید و همه تلاشمان را درون زمین داشته باشیم؟"

به هر صورت به نظر می رسد که رونالدو سعی می کند که روحیه رختکن منچستریونایتد را کلا متحول کند و روی هم تیمی هایش تاثیر مستقیم بگذارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала