Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین گل چمپیونس لیگی رونالدو با لباس یونایتد+عکس

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
عضو شوید
رونالدو موفق شد در نخستین دیدار خود با پیراهن منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا به گل برسد.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته اول از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2021/22، منچستر یونایتد و یانگ بویز در سوئیس به مصاف هم رفته اند و کریستیانو رونالدو هم به عنوان مهاجم منچستر یونایتد در این بازی به میدان رفته است.

طولی نکشید که در این بازی کریستیانو رونالدو اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را در دوره جدید حضورش در منچستر یونایتد به ثمر برساند.

رونالدو در دقیقه 13 این بازی روی پاس تماشایی هم‌وطن خود یعنی برونو فرناندز توانست دروازه یانگ بویز را باز کند و بدین ترتیب خیلی زود توانست در لباس جدیدی که می پوشد گلزنی کند.

رونالدو تاکنون 134 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده بود و اکنون با این گلی که زد به تعداد 135 گل در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

​کریستیانو رونالدو در دوره اول حضورش در منچستر یونایتد یک بار توانسته بود در سال 2008 به همراه این تیم قهرمان شود و اکنون با این شروع خوب و گلزنی او، هواداران منچستر یونایتد به او امیدوار شده اند.

رونالدو پس از اینکه در لیگ برتر انگلیس توانست با منچستر یونایتد خیلی زود مقابل نیوکاسل گلزنی کند، اکنون در اولین بازی در لیگ قهرمانان اروپا هم خیلی زود توانست با منچستر یونایتد گلزنی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала