Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: این رئال مادرید برای همه چیز می جنگد

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از تقابل با اینتر در لیگ قهرمانان تاکید کرده است که هدف تیمش در این فصل، پیشروی در لیگ قهرمانان است.

به گزارش اسپوتنیک، فردا شب در ادامه مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان، تیم فوتبال رئال مادرید که سه سال است قهرمانی در این رقابت ها را تجربه نکرده است، در زمین اینتر و در ورزشگاه سن سیرو به مصاف قهرمان ایتالیا خواهد رفت.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی ها در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این مسابقه گفت: "دشوار است که از حالا تیمی را برای مدعی قهرمانی در رقابت های امسال معرفی کنم یا بگویم کدام تیم مورد علاقه من است."

رئال مادرید

رئال مادرید مثل همیشه در مسابقات شرکت خواهد کرد. ایده این است که در تمام بازی های مان تلاش کنیم، زیرا می دانیم اینجا چقدر برای ما مهم است. ما برای همه چیز مبارزه خواهیم کرد.

لیگ قهرمانان

"این رقابتی است که رئال مادرید را بسیار هیجان زده می کند. ما می دانیم که شروع سختی مقابل اینتر داریم، زیار حریفان مان تیم فوق العاده ای دارد، با مربی جدید که برای درخشش در این مسابقات بسیار شوق دارد."

وینیسیوس

"همه می بینند که تنها تفاوت این است که او در مقابل دروازه کمی کند کار است، او در موقعیت های تک به تک بسیار خوب است و امیدوارم به خوبی به کار خود ادامه دهد.

"من سعی می کنم با وینیسیوس هم مانند دیگران رفتار کنم. من به آنها می گویم که روی کارشان فقط تمرکز کنند. بازی به او اعتماد به نفس می دهد و از نظر بدنی او بسیار خوب کار می کند."

مقایسه حالا با سال 2013 و قهرمانی در اروپا

جو متفاوتی وجود دارد، اما تصادفی نیست که این باشگاه 13 [جام] قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است. رئال انگیزه خاصی در این مسابقات دارد. انگیزه قبل از این مسابقه همان چیزی است که رئال مادرید همیشه دارد و در سال 2013 با تکیه به همین انفاق ما قهرمان شدیم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала