Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادواردو کاماوینگا؛ بچه عجیب فرانسوی رئال مادرید کیست؟

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر کاماوینگا
کاماوینگا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2021
عضو شوید
رئال مادرید امیدوار است تا از داشته های ستاره جوان فرانسوی اش به خوبی برای کسب موفقیت و جام استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در آخرین لحظات بازار نقل و انتقالات تابستانی و در حالی که خیلی ها به فکر آمدن امباپه به مادرید بودند، موفق به جذب بازیکن جوان تیم لیل بود که از مدتها پیش در تیررس کهکشانی ها قرار داشت.

اما کاماوینگا کیست و چه خصوصیاتی دارد؟

پناهنده سابق به فرانسه که متولد آنگولا است، در دو سالگی وارد فرانسه شد و بخاطر استعداد بالایی که در فوتبال داشت خیلی زود راهی فوتبال حرفه ای شد. استعداد بالای او باعث شد تا او در سن 16 سالگی به تیم اصلی رن در رقابت های لوشامپیونه دعوت شود.

او اکنون در 18 سالگی در رئال مادرید، یکی از بزرگترین باشگاه های جهان حضور دارد و در اولین بازی اش با پیراهن کهکشانی در برنابئو مقابل سلتاویگو گلزنی کرد.

"وقتی بازی می کند، لبخند می زند"

لاندری شووین سرمربی زیر 19 سال فرانسه  که در تیم جوانان رن کار می کرد، در خصوص ادواردو گفت: "او بازیکنی است که به شدت به درد تیم میخورد و خصوصیات خوبی دارد." او به فوتبال تکروی عقیده ای ندارد و به فوتبال گروهی احترام می گذارد.

"او سر بالا بازی می کند و همیشه روی موقعیت هم تیمی هایش متمرکز است. خصوصیت جالب او این است که وقتی بازی می کند، لبخند می زند.

پس از درخشش در لیگ 1، این هافبک بعنوان جوانترین بازیکن فرانسوی که از سال 1914 بی سابقه بود، به تیم ملی فرانسه هم دعوت شد و اولین بازی خود را در مقابل کرواسی در لیگ ملت ها در سپتامبر 2020 انجام داد.

​ او اولین گل ملی اش را نیز یک ماه بعد در دیدار دوستانه برابر اکراین زد که در نهایت با برتری 7 بر 1 خروش ها به پایان رسید.

با این حال رابین بارنر کارشناس فوتبال فرانسوی می گوید: "او فصل گذشته از ترکیب اصلی رن خارج شده بود، زیرا در بهترین سطحش برای این تیم بازی نمیکرد."

او حتی در اولین بازی فصل جدید لوشامپیونه بخاطر عملکرد ضعیفش تعویض شد و شدیدا مورد انتقاد نیز قرار گرفت.

بسیاری معتقدند که او به دلیل اینکه در محراق توجه رئال مادرید قرار گرفته بود، دیگر انگیزه ای برای بازی در رن را نداشته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала