Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرفتن نام امباپه در رئال ممنوع شد

© REUTERS / Bernadett SzaboИгроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020
Игроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
عضو شوید
گفته می شود رئال مادرید تمام مذاکرات مربوط به انتقال کیلیان امباپه را تا پنجره نقل و انتقالات زمستانی ماه جنوری، خاتمه داده است.

به گزارش اسپوتنیک، مادرید مدت هاست به مهاجم ستاره دار پاریسی ها علاقه دارد، اما با وجود تلاش های فراوانی که در بازار تابستانی امسال انجام داد، این بازیکن کماکان به فوتبالش در پایتخت فرانسه ادامه میدهد.

با تمام اینها قرارداد امباپه امسال با پی اس جی به اتمام میرسد و از زمستان به صورت آزادانه میتواند برای انتخاب تیم جدیدش، وارد مذاکره شود.

برنامه تلویزیونی و پرمخاطب El Chiringuito در اسپانیا میگوید، مذاکرات رئال مادرید برای جذب امباپه تا ماه جنوری متوقف شده است و باشگاه تصمیم دارد تا زمستان امسال هیچ صحبتی در خصوص این ستاره فرانسوی در فضای تیم نکند.

طبق ادعای این برنامه، باشگاه هرگونه بحث و تبصره در مورد این بازیکن را در جمع بازیکنان، راهروها و فضای باشگاه ممنوع کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe)

باشگاه با این کارش قصد دارد انگیزه و توجه اش را روی کار با بازیکنان و ترکیب فعلعی اش بگذارد تا بتواند برای قهرمانی در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان تمرکز کند.

البته رئال مادرید به محض فرا رسیدن ماه جنوری، دوباره برای انتقال کیلیان امباپه به مادرید مذاکراتش را آغاز خواهد کرد.

این در حالیست که چندی پیش لئوناردو  مدیر ورزشی PSG به طور علنی اعتراف کرد با وجود علاقه شخصی امباپه برای رئالی شدن، پیشنهادات رئالی ها برای خرید این بازیکن کم بوده است و به همین دلیل او در پاریس ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала