Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسیدن رونالدو به جانشینان ناخلفش تنها در دو بازی

© AP Photo / Rui VieiraКриштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия
Криштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
عضو شوید
رونالدو از درخشش با پیراهن یونایتد سیر نمیشود.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه دو بر یک در خارج از خانه وستهام یونایتد را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

در این بازی کریستیانو رونالدو عملکرد خوبی داشت و توانست در دقیقه 35 گل اول شیاطین سرخ را به ثمر برساند تا بدین ترتیب به روند خوب خود در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد ادامه دهد.

رونالدو با زدن این گل و تا به اینجای کار، در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد 4 گل به ثمر رسانده است که 3 تا از این گل ها در لیگ برتر انگلیس بوده اند.

این 4 گل رونالدو که در دو بازی به ثمر رسیده است، برابر با تعداد گل هایی است که دو شماره 7 سابق منچستر یونایتد یعنی آنخل دی ماریا و الکسیس سانچز در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده بودند.

به این ترتیب رونالدو خیلی زودتر آنچه تصور میشد تعداد گل های سانچز و دی ماریا را تنها در دو بازی به ثبت رساند.

 دی ماریا در کل فصل 2014/15 و الکسیس سانچز بین سال های 2018 تا 2020 که در خدمت منچستر یونایتد بود 3 گل را در لیگ برتر زده بود.

رونالدو در دوره اول حضورش در منچستر یونایتد شماره 7 را بر تن می کرد و اکنون هم همین شماره را دارد، دی ماریا و الکسیس سانچز با حضورشان در منچستریونایتد شماره 7 را داشتند اما عملکرد خوبی نداشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала