Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی اس جی 2 لیون 1؛ ایکاردی در شب قهر مسی ناجی پاریسی ها شد

© REUTERS / BENOIT TESSIERStade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye
Stade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2021
عضو شوید
پاریسن جرمن در شبی که مسی با ناراحتی زمین بازی را ترک کرد، در مقابل مهمانش لیون به برتری دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین دیدار شب دوم از هفته ششم رقابت های لوشامپیونه فرانسه، تیم های پی اس جی و لیون در ورزشگاه پارک د پرنس به مصاف هم رفتند که در نهایت پاریسی در شبی که مسی دوباره در متن اخبار قرار گرفت، 2 بر 1 از سد مهمان خود گذشتند و صاحب سه امتیاز مهم  این بازی شدند.

در این بازی مسی برای نخستین بار با پیراهن پی اس جی در ورزشگاه اختصاصی این تیم و در مقابل هوادران به میدان رفت.

پس از تساوی دو تیم در نیمه اول، ابتدا لیون در دقیقه 54 توسط لوکاس پاکوئتا به گل اول بازی رسید.

View this post on Instagram

A post shared by Olympique Lyonnais (@ol)

دقایقی بعد از گل لیون، فشار پی اس جی جواب داد و این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که در نهایت نیمار در دقیقه 66 بازی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

​اتفاق پرحاشیه و مهم این دیدار نیز در دقیقه 75 بازی رخ داد، زمانی که پوچتینو سرمربی پاریسی ها تصمیم به تعویض مسی گرفت و اشرف حکیمی را جانشین او کرد.

ظاهرا مسی از اینکه سرمربی او را تعویض کرد ناراحت شد و در حین رفتن به سمت نیمکت با چهره ای نسبتا عصبی خطاب به پوچتینو چیزی گفت تا این لحظه برای رسانه ها معمای بزرگی شود.

پس از تعویض مسی اما ورق برگشت و پی اس جی موفق شد در دقیقه 90 توسط ایکاردی به گل دوم برسد و سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کند.

​پاریسن جرمن با شکست لیون به ششمین برد متوالی اش رسید و با 18 امتیاز در صدر جدول رقابت ها باقی ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала