Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب رئال – مایورکا؛ اضافه شدن رودریگو به زوج خوف‌ناک وینی-بنزما و حضور کاماوینگا+عکس

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2021
عضو شوید
رئال مادرید صدرنشین لالیگا در هفته ششم به مصاف رئال مایورکا خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته ششم از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و رئال مایورکا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از ساعت 00:30 به وقت افغانستان به مصاف هم می روند.

باید دید که شاگردان کارلو آنچلوتی پس از کامبک درخشانی که مقابل والنسیا داشتند، این بار در بازی خود مقابل مایورکا در ورزشگاه خانگی خود به چه شکل عمل خواهند کرد.

ترکیب رئال مادرید نسبت به بازی مقابل والنسیا تغییراتی داشته است و کارلو آنچلوتی در خط هافبک و همچنین خط حمله تیمش دست به تغییراتی زده است.

آنچلوتی برای اولین بار ادواردو کاماوینگا را به عنوان یار فیکس بازی داده است و از طرفی مارکو آسنسیو را در خط هافبک قرار داده است و این بازیکن قرار است زوج لوکا مودریچ در کمربند میانی رئال مادرید باشد.

در خط حمله هم کریم بنزما در وسط دو وینگر برزیلی یعنی وینی جونیور و رودریگو قرار گرفته است و بدین ترتیب آنچلوتی در خط حمله تیمش تغییری ایجاد کرده است و از رودریگو به جای هازارد استفاده کرده است. باید دید که این ترکیب چه نتیجه ای را برای رئال مادرید به ارمغان می آورد.

ترکیب رئال مادرید

تیبو کورتوا، ناچو فرناندز، میلیتائو، داوید آلابا، میگل گوتیرز، ادواردو کاماوینگا، لوکا مودریچ، مارکو آسنسیو، وینیسیوس جونیور، رودریگو، کریم بنزما.

​ترکیب رئال مایورکا

رینا، ساستره، والینت، اولیون، مارتینز، لی، باتالیا، فباس، کوبو، جونیور، هوپ

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала