Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران بارسا؛ جلسه در هواپیما اخراج کومان را به تعویق انداخت

© REUTERS / Albert GeaRonald Koeman llega al aeropuerto de Barcelona
Ronald Koeman llega al aeropuerto de Barcelona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
با وجود توقف دوباره بارسا در لالیگا، رونالد کومان بعنوان سرمربی در بارسا به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بارسا در زمین کادیز در آخرین بازی هفته ششم لالیگا به تساوی بدون گل رضایت داد تا ضمن از دست دادن 2 امتیاز دیگر، به روند نا امید کننده اش در این فصل با سرمربی هلندی ادامه دهد.

پس از توقف تلخ در بازی نا امید کننده دیشب، رسانه های نزدیک به باشگاه از جمله موندو و اسپورت گزارش کردند، کومان در آستانه اخراج قرار گرفته است.

اما ظاهرا مربی هلندی دوباره رای اعتماد را از سوی لاپورتا دریافت کرده است و خبری از اخراج وی نیست.

طبق گزارش منابع خبری در اسپانیت، کومان و لاپورتا در مسیز بازگشت از کادیر به بارسلون، در هواپیما با هم گفتگو کردند و ظاهرا حاصل این صحبت، ادامه کار کومان با بارسا بوده است.

ظاهرا مربی هلندی توانسته رضایت رئیس باشگاه را پس از نتایج ضعیف چند وقت اخیرش جلب کند. لاپورتا که همراه با معاونش با سرمربی تیم صحبت میکرده، به کومان اطمینان کامل داده است که حتی اگر در بازی یکشنبه شب برابر لوانته هم نتیجه مطلوبی کسب نکند، از سمتش اخراج نخواهد شد.

لاپورتا از کومان خواسته که به مرور باید سبک بازی تیم بهتر شود تا با این کار نتایج خوب نیز حاصل شود.

​ لاپورتا در حالی دوباره از مربی هلندی تیمش حمایت کرد که دیروز نیز در گفتگو با چیرینگیتو تاکید کرد که حتی اگر بارسا به کادیز ببازد، کومان اخراج نخواهد شد. البته وی تاکید کرد که صبر او نیز حدی دارد و اگر نیاز به تصمیم قاطعی باشد، کومان اخراج خواهد شد، زیرا باشگاه مشکلی برای پرداخت غرامت 6 میلیون یورویی به مربی هلندی ندارد.

بارسا در ادامه رقابت های لالیگا بازی های دشواری برابر لوانته، اتلتیکومادرید، والنسیا و رئال مادرید پیش رو دارد و در لیگ قهرمانان نیز باید به مصاف بنفیکا و دیناموکیف برود. تا کنون مشخص نیست، این صحبت های حمایوی لاپورتا از کومان جنبه تشویقی و سیاسی دارد، یا او به معنای واقعی از عملکرد مربی هلندی حمایت میکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала