Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدا شدن از رئال؟ به زیدان ربطی نداشت

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
ستاره این روزهای پی اس جی در مورد خروجش از رئال مادرید وضاحت داد.

به گزارش اسپوتنیک، اشرف حکیمی ستاره مراکشی که شروع فصل بی نظیری در پی اس جی داشته خاطره ای از دوران حضورش د رئال نقل کرده است.

وی گفت:” یادم است که در زمان اعلام اولین حضورم در لیست تیم بزرگسالان در کنار چند تا از دوستانم بودم، روی یک نیمکت مقابل خانه ام نشسته بودم و داشتیم صحبت می کردیم. تلفن زنگ زد و … زیدان بود. به من گفت که قرار است بازی کنم و انتظارش را نداشتم.

جدایی از رئال مادرید؟ چیزهای زیادی از زیدان یاد گرفتم. جدایی ام از رئال مادرید ربطی به او نداشت. دلایل زیادی علی الخصوص مربوط به کرونا وجود داشتند و رئال می خواست که من بروم. در آن لحظه با او صحبت کردم که حرفهایی که زدیم بین خودمان می ماند. او تفکر متفاوتی داشت.”

​وی در مورد درس‌هایی که از رئال گرفته هم صحبت کرد:” رئال مادرید باشگاه محبوب کودکی من است. به لطف آنها به این جا رسیدم. بیش از 12 سال در رئال بودم و از این باشگاه خیلی ممنونم. فرصت موفقیت در آن جا را تا کنون نداشته ام اما نمی دانم در آینده چه می شود.”

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала