Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام جهانی فوتسال؛ ایران مُرد تا ازبکستان را بُرد

© Российский футбольный союз /  مراجعه به بانک تصاویر جام جهانی فوتسال
جام جهانی فوتسال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
تیم ملی فوتسال ایران در رقابت های جام جهانی موفق به شکست ازبکستان شد.

به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب ادامه مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی فوتسال که در لیوانی پیگیری میشود، در دیداری فوق العاده پرگل و جذاب با حساب 9 بر 8 از سد رقیب آسیایی اش ازبکستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

این جدال جذاب در ابتدا با پیشی 2 گله ایران آغاز شد. در ادامه ازبک ها با زدن 1 گل اختلاف را به حداقل رساندند.

در ادامه ایران دوباره به گل سوم رسید تا دوباره اختلاف به دو افزایش پیدا کند. چند دقیقه بعد نیز ازبک ها دوباره با فشار روی دروازه ایران، دو گل به حریف قدر خود زدند و بازی را 3 بر 3 به تساوی کشاندند.

در ادامه این دیدار جذاب، دوباره نوبت به نمایش خیره کننده ایران رسید که با زدن 3 گل دیگر حساب کار را 6 بر 3 کند. پس ازینکه اختلاف با سه گل رسید، ازبک ها یک گل دیگر زدند، اما دوباره ایران بود که اقتدار خود را نشان داد و با زدن 2 گل دیگر، حساب کار را 8 بر 4 کرد.

​در ادامه دوباره ازبک ها که با استفاده از سیستم پاور پلی (بازی قدرتی) فشار خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرده بودند، 2 گل دیگر به ایران زدند و بازی را 8 بر 6 کردند. دقایقی بعد دوباره ایران به گل رسید و دوباره با ثبت نتیجه 9 بر 6 اختلاف به سه رسید. اما این بازی هیجان انگیز باز هم گل داشت، ازبک ها موفق شدند در فاصله دو دقیقه پایانی بازی، دو گل دیگر بزنند و اختلاف را به یک گل برسانند.

در 25 ثانیه پایانی بازی نیز ازبک ها فرصت داشتند که دروازه ایران را باز کنند، زیرا برخورد بازیکن این تیم با گلر ایرانی ها، داور را برای اعلام پنالتی مردد کرد، اما در نهایت در بازبینی صحنه داور دستور ادامه بازی را داد تا پس از دو ثانیه، ایران در دیداری جذاب با حساب 9 بر 8 موفق به شکست ازبکستان شده و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала