Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگاه خیره ستاره بارسا به سوی کومان خبرساز شد

© REUTERS / Pablo MoranoФутболист Рикард Пуч во время матча между командами Барселона и Эльче
Футболист Рикард Пуч во время матча между командами Барселона и Эльче - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
به نظر میرسد روابط میان ستاره جوان بارسا و سرمربی تیم رو به سردی میرود.

به گزارش اسپوتنیک، توقف دیشب بارسا در زمین کادیز در کنار فشار روی ادامه کار با کومان، یک حاشیه دیگر نیز داشت که حالا رسانه ای شده است.

شب گذشته بارسا در حالی دوباره متوقف شد که ریکی پویچ که فصل گذشته بیشتر فرصت بازی در تیم را داشت، با نگاهی پر از توقع، خیره و ناراحت به سوی سرمربی تیم که در پخش زنده تلویزیونی نیز کاملا مشهود بود، به نیمکت نشینی اش واکنش نشان داد.

بسیاری از رسانه ها این نگاه ستاره جوان بارسا به سوی کومان را مرگبار خوانده اند.

​​این خیره شدن به سرعت توسط بینندگان پخش تلویزیونی دیده بلافاصله در صفحات اجتماعی به صورت گسترده ای منتشر شد. البته کومان در نهایت به این بازیکن در 10 دقیقه پایانی فرصت بازی داد تا جانشین سرجینیو دست شود.

با این حال گفته میشود این بازیکن جوان در لحظات پایانی بازی با کادیز در مقابل داور مسابقه به دفاع از رونالد کومان پرداخته است.

رونالد کومان در ثانیه های آخر مسابقه با کادیز که با تساوی بدون گل به پایان رسید از سوی داور با دریافت کارت سرخ اخراج شد. دلیل این مسئله اعتراض رونالد کومان به کارت زرد بوسکتس بود. اما اتفاق عجیب این‌که ریکی پویچ در مقابل این اقدام داور به دفاع از سرمربی پرداخت.

این اقدام با واکنش های زیادی از سوی هواداران مواجه شده است زیرا بسیاری معتقدند که علت دقایق کم بازی ریکی پویچ، مشکل شخصی رونالد کومان با این بازیکن است.

یک هوادار به نام مایکل در توییتر نوشت: چطور میتوانید از پویچ متنفر باشید درحالی که او سعی میکند از مربی که او را به نیمکت میخ کرده دفاع کند.

یکی دیگر از هواداران نیز نوشت: فقط تصور کنید ریکی پویچ کارت سرخ بگیرد، کومان آن را جشن خواهد گرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала