Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گروتر فورث 1 – بایرن 3؛ ادامه پیروزی‌های بی‌دردسر شاگردان ناگلزمن

© REUTERS / Andreas GebertBayern Münih - Lazio - UEFA Şampiyonlar Ligi
Bayern Münih - Lazio - UEFA Şampiyonlar Ligi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه گروتر فورث را از سد راه برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های فوتبال گروتر فورث و بایرن مونیخ در چهارچوب هفته ششم رقابت های فوتبال سطح برتر آلمان یعنی بوندسلیگا در ورزشگاه اسپورت‌پارک رون‌هوف با قضاوت روبرت شرودر به پیکار هم رفتند که این مسابقه در نهایت با پیروزی آسان سه بر یک به سود باواریایی ها به کار خود خاتمه داد.

در این مسابقه ابتدا در دقیقه 10 توماس مولر قفل دروازه گروتر فورث را گشود، در ادامه و در دقیقه 31 جاشوا کیمیچ اختلاف را برای اف‌سی هالیوود دو برابر کرد.

در نیمه دوم و در دقیقه 48 بنجامین پاوارد مدافع راست فرانسوی بایرن با دریافت کارت سرخ از زمین بازی اخراج شد اما ده نفره شدن شاگردان ناگلزمن هم تاثیری در برد بی دردسر این تیم نداشت.

​در دقیقه 68 سباستین گریس‌بِک به اشتباه دروازه خودی را به ضرر گروتر فورث و به سود بایرن باز کرد، در ادامه اما فورثی ها یکی از گل های خورده را در دقیقه 88 توسط سدریک ایتن باز کرد تا این بازی در نهایت با پیروزی 3 بر یک تیم مونیخی به کار خود پایان دهد.

بایرن مونیخ با این پیروزی در نخستین بازی هفته ششم 16 امتیازی شد و با اقتدار نسبت به ولفسبورگ 13، دورتموند 12 و بایرلورکوزن 10 امتیازی در صدر جدول ایستاد، گروتر فورث نیز با این باخت همچنان با یک امتیاز از شش بازی در قعر جدول قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала