Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت های شنیدنی حکیمی در خصوص مسی

© REUTERS / BENOIT TESSIERStade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye
Stade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
عضو شوید
اشرف حکیمی ضمن توصیف از بازی کنار مسی، تایید کرد که پیشنهاد چلسی را برای پیوستن به پی اس جی رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره این روزهای پی اس جی که درخشش خوبی در ترکیب میلیونرهای پاریس داشته، از رد پیشنهاد چلسی پرده برداشته است.

وی در گفتگو با روزنامه اکیپ تایید کرده است که پیشنهاد 60 میلیون پوندی چلسی برای پیوستن به این تیم را بخاطر جذابیت پروژه پی اس چی، رد کرده است.

ظاهرا آبی ها برای جذب حکیمی، مارکوس آلونسو مدافع چپ اسپانیایی را به عنوان بخشی از قرارداد به این تیم پیشنهاد کرده بودند.

حکیمی ضمن رضایت از حضورش در پاریس به روزنامه L'Equipe گفت:

"من دو پیشنهاد داشتم، یکی از چلسی و دیگری از پاری سن ژرمن." اما احساس کردم باید به پاریس بیایم، زیرا فکر میکردم آنجا احساس بهتری خواهم داشت. وی در خصوص تیم جدیدش گفت: پاری سن ژرمن باشگاه بزرگی است، من واقعاً از حمایتی که هواداران بلافاصله از من کردند قدردانی می کنم. من خوش شانس بودم، زیرا تعداد زیادی بازیکن بزرگ و قهرمان دیگر به من ملحق شدند. من در PSG احساس خوبی دارم، ما تیم رویایی داریم و خوشحالم که بخشی از آن هستم. '

حکیمی در این گفتگو همچنان از احساس بازی در کنار مسی هم صحبت کرد و گفت:

بازی در کنار مسی ستاره جدید PSG "آسان" است، اما از این که او "ساده" و "آرام" از بارسا به پاریس پیوست، متعجب شدم. وقتی شنیدم مسی به پی اس جی می آید، حرفی نداشتم برای گفتن، زیرا برایم مثل یک رویا بود. من با بازیکنان بزرگ زیادی بازی کرده بودم، اما فرصت بازی با مسی را نداشتم، مفتخرم که با چنین فوتبالیست خوبی پیشرفت می کنم.

مدافع مراکشی گفت: برای پیشرفت به نحوه تمرین و نحوه بازی او توجه خواهم کرد. این باعث رشد تیم و هر یک از بازیکنان خواهد شد. ما به یک زبان صحبت می کنیم، علاوه بر این، کم کم داریم یکدیگر را می شناسیم.

حکیمی در ادامه صحبت هایش در خصوص مسی گفت: از لحاظ فنی فوتبال بازی کردن با او خیلی آسان است! من توپ را به او می دهم و سپس می دوم، مسی توپ را به جایی میفرستد که باید بفرستند، من از سبک تمرین او شگفت زده ام، او ساده و بی صدا، اما عالی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала